Gość Anonymous Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Przy wymianie oleju zerwałem gwint w misce olejowej.Wykręciłem korek razem z cześcią gwintu. Wkręciłem go ponownie ale jest luźny i kapie spod niego olej. Czy jest konieczna wymiana misy czy jest jakiś sposób aby to naprawić samemu tanim kosztem?może przegwintować na większy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Można rozwiercić otwór. nagwintować, wkręcić tuleje i w nią śrubę (korek) miski.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Dzięki za odpowiedz rafaln1.mam jeszcze pytanko, czy do zrobienia tego w podany przez ciebie sposób trzeba zdemontować mise? zalezy mi na czasie więc wolałbym nie demontować jej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Dzięki za odpowiedz rafaln1.mam jeszcze pytanko, czy do zrobienia tego w podany przez ciebie sposób trzeba zdemontować mise? zalezy mi na czasie więc wolałbym nie demontować jej.Jak logika podpowiada, tam gdzie sie piłuje i skrawa powstaja wióry. W momencie gwintowania otworu wióry dostana sie do miski i przykleja do resztek oleju.Niezbedne jest odkrecenie miski, a jak to uczynisz to będziesz musiał kupić uszczelke i zorientowac sie ile kosztuje nowa ewentualnie używana miska, ale z dobrym gwintem. Kalkulacje pozostawiam Tobie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 W momencie gwintowania otworu wióry dostana sie do miski i przykleja do resztek oleju. zauważyłeś, że podczas montażu sekwencji LPG nie demontują kolektorów ssących tylko wiercą i gwintują otwory na dysze na zamontowanych? no i jak praktyka wskazuje silnikom nic nie jest czyli wióry nie dostają się do silnika czyli wiór swobodnych nie ma podpowiem tyle nieszczęśnikowi od tej śruby: gwintownik obsmaruj solidnie tawotem lub innym smarem o dużej gęstości i wysokiej lepkości każdy wiórek pozostanie w smarze między zębami gwintownika i nie trzeba będzie demontować misy olejowej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.