Skocz do zawartości

Astra 2.0 DTI Problem z odpaleniem na zimnym...


Gość FICZYS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i licze na jakas pomoc badz dobra rade... Problem wyglada nastepujaco... Wczoraj dopiero co kupilem ta asterke a dzis rano gdy chcialem ja odpalic nagle pojawil sie problem... tzn. Wszystkie kontrolki swiecili jak trzeba(od swiec 5 sekund jakos i zgasla...) wiec krece a tu ledwo co zaskoczyl, poszarpalo i zgasl, jakby nie na wszystkie gary, nastepne proby byly bez reakcji jakiejkolwiek... Az wkoncu zaskoczyl. Na cieplym pali na dotyk. Podejrzewam ze swieca badz swiece, a moze modul... sam nie wiem... Licze na jaka kolwiek pomoc... Z gory wielkie dzieki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi ostatnio wysiadła jedna świeca żarowa, odpalał co prawda normalnie ale przed rozgrzaniem odłączał turbine (chodził w trybie awaryjnym). Dopiero po kilku km wszystko było ok. Wymieniłem świece i chodzi jak złoto.

Powinieneś sprawdzić świece (polecam NGK), kable rozruchowe. Warto też sprawdzić wydajność akumulatora.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki rocznik autka, ile przebiegu i ile mniej więcej dałeś? Ja kupiłem moją z pół roku temu, naprawdę polecam samochód, generalnie oprócz tej jednej felernej świecy nic się nie psuję :roll: Odpukać! :roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznik 2000, Przebieg niby 127tyś ale w to nie wierze... :roll: Ale kupiłem bo silniczke naprawde chodzi slicznie i obroty idealne no cudo... tyle ze to odpalanie rano to problem bo tak to na dotyk odpala... a Jak to jest z twoim??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój jest 3 lata młodszy ale ok 160 tys. km. Myślę, że realnie tyle ma. Rzeczywiście silniczki 2.0 DTI naprawdę fajnie chodzą. Z początku nie byłem zwolennikiem diesla ale po pierwszym wypadzie na koniec Polski doceniłem moc turbo i elastyczność przy wyprzedzaniu nawet na 5 biegu, po za tym spala mi ok. 7-8 litrów, co przy mojej jeździe jest niezłym wynikiem :roll:

 

A samochodzik odpala bez problemu, teraz jak zaczęło się trochę chłodzić to zauważam zanik mocy przez ok. pół minuty po uruchomieniu - zakładam, że tyle czasu silnik "ogrzewa" turbo. Po za tym pamiętaj aby nie gasić auto od razu po jeździ i tak samo nie szarżuj od razu po uruchomieniu zimnego silnika. Mam nadzieje, że u Ciebie świeca rozwiąże problem - może po prostu poszły dwie albo trzy... Mi tylko jedna siadła, może dlatego mogłem mimo wszystko odpalać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności