Gość Anonymous Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Witam.. mam problem z którym borykam sie już troche czasu i cały czas nic... A więc kupiłem corse 1.6 c16xe i pochodziła mi dobrze cały 1 dzień... zapalił się check wiec pojechalem z nią na komputer i pokazało wtedy 5 błędów: czujnik położenia przepustnicy, sterowanie ilością powietrza podczas biegu jałowego, sonda lambda, czujnik prędkości pojazdu, czujnik ilości powietrza. Zabrałem sie więc za wymiane części... wymieniłem lambde, czujnik polozenia przepustnicy, linke od licznika, ponieważ była zerwana, silniczek krokowy i dokupiłem drugą przepływkę na której corsa zachowywała sie identycznie jak na poprzedniej wiec to raczej wyklucza że miałoby to być powodem. Chcek już sie nie pali a problem pozostał, mianowicie trzyma mi obroty 1.200 a czasami 2.000, jednak czasami jak ją zgasze i odpale to jest wszystko ok trzyma 800obr i niema tego podskoczenia obrotów przy zmianie biegów i powolnego ich spadania... jednak czasami problem powraca sam a czasami przy kolejnym odpaleniu... rozebrałem nawet całą przepustnice i wyczyściłem i skleiłem na silikon żeby wykluczyć że łapie gdzieś tam fałszywe powietrze.. Kto wie co może być powodem tego fixowania??? zrobiłem dzisiaj reseta i nic nie dało zmieniłem silniczek krokowy na stary i było jeszcze gorzej niz na nowym wiec zalozylem spowrotem nowy i obroty podchodzą jak podchodziły... niewiem juz co robic wymienione jest wiekszosc rzeczy a i tak jest jak było... do tego kupiłem i wymieniłem dzisiaj czujnik temperatury cieczy i dalej dupa prosze o pomoc..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24720-c16xe-problem-z-obrotami/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 czujnik prędkości pojazdu chodzi o impulsator corsa a: to jest ten walec na ślimaku wychodzącym ze skrzyni, i dopiero na niego nakręca sie linke, ma toto kabelki albo zwara na kabelkach, albo przerwa się robi możliwe że wewnatrz się obłamały corsa b: powinien być chyba przy liczniku, może folia nie kontaktuje ECU nie dostaje informacji o tym, że pojazd stoi lub dostaje informację zafałszowaną   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24720-c16xe-problem-z-obrotami/#findComment-131014 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 chodzi o corse b. tylko jak mam rozebrać licznik??? check sie nie pali a czujnik predkosci pojazdu wyskoczyl bo linka byla zerwana juz jest nowa i błędu niema..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24720-c16xe-problem-z-obrotami/#findComment-131008 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 w c16xe impulstor jest w skrzyni biegów, wiec jesli linka nowa to wszystko powinno byc ok i blad nie powinien sie juz pokazac- czyli jest OK wszsytko. co do falowania obrotów, to zrobiłes to co powinienes, jak robiles reseta???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24720-c16xe-problem-z-obrotami/#findComment-131005 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 odlaczylem akume na 40 minut i dla pewności wymienilem czujnik temperatury cieczy chłodzącej i dalej dupa... co to jest????   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24720-c16xe-problem-z-obrotami/#findComment-130973 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 W moim modelu z 93 roku (na linkę) impulsator podobno jest w zegarach, mam podobną sytuację z obrotami, czasem za wysokie czasem za niskie. Prawdopodobnie pozostaje wymiana zegarów, niestety jeszcze nie sprawdzone doświadczalnie. [ Dodano: Nie Lis 29, 2009 13:43 ] Może koledze przyda się ta informacja. Jestem po wymianie zegarów, miałem model na linkę z indeksem prędkość W=1134 wymieniłem na (też linka) tylko, że z indeksem W=1121 (Tigra). Przekłamania nie są duże, wcześniej przy zegarowej 60 było około 54 GPS teraz z 52 km/h. Co do obrotów: - nie gaśnie na luzie - na biegu jałowym obroty czasem falują ale bardzo delikatnie - przy zmianie biegów nie spadają poniżej 1000-1200 (nie szarpie itd.) - sporadycznie zablokuje się na około 1200 obrotach (wcześniej potrafił 1500-2000 trzymać) W moim przypadku prawdopodobnie pozostaje wymiana silnika krokowego (chociaż nie mam żadnych błędów). Przepustnica i krokowy były niedawno czyszczone.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24720-c16xe-problem-z-obrotami/#findComment-129764 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.