Gość brzoza Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Witaj!!!maniakopel, widzę ze jesteś zdruzgotany tym nie odpaleniem, ale się nie martw jeszcze nie jednemu nie odpali ja też wróciłem i zauważyłem że brak dwóch chlapaczy takie drogi i to zwane AAA . wracając do twojego zaworu to jest zwykła śruba jak na nią patrzysz na pompie, śruby które trzymają te przewody paliwowe które idą od filtra metalowe i przykręcane są na pompie i w tej śrubie jest otwór a nawet dwa i w srodku koral i to jest cała filozofia tego zaworu radził bym ci nabyć dwie śruby i dopiero zabrać się za wymianę bo trzeba będzie odpowietrzyć uklad wkręcając nowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-328162 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 brzoza, a trochę jaśniej?:> Tzn jak mam usunąć swoja usterkę? wymienić na inną śrubę?? jakaś specjalną czy jak? Wiesz ja nigdy nie lubię gdy coś w Astrze jest nie tak.... mam koszmary:P nie no żartuje sobie:) Poza tym mimo że jeżdżę nią dzień w dzień chodź zależy co robie hehe wiec mogłem to "olać" ale ja nie z Tych co mówią a zrobię "potem":D   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-328151 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 maniakopel, nie wpadaj w kompleksy,bo moze byc tak,że kiepska ropa pod wpływem ciepła i postoju przez dłuzszy czas straciła na palnosci.Z benzyną też są takie problemy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-328141 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Witam Wszystkich. Nie wiem czy się przyda moja sugestia ale w jest to mankament właśnie Opla Zafiry i Astry. Gość z serwisu OPLA powiedział mi że problemy z odpaleniem mogą powstawać właśnie przez to że benzyna cofa się do baku. Stasuje się wtedy jeden bajer, węże nadmiarowe i problem powinien zniknąć. Ja tak zrobiłem w Zafirce i skończyły się problemy z odpaleniem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-328138 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Tak jak kiedys czytałem to bodajże maniakopel, sugerowałeś z tym stawianiem z górki przodem do góry to jest objaw własnie tego zaworka i jest on montowany na powrocie na pompie . śruba na 17 klucz w każdej pompie ten zawór się znajduje czy to z regulatorem obrotów czy z modułem jak mamy my w oplach .jezeli chodzi o zasadnicze pytanie to czasami ten koral po prostu się zawiesi i nie domyka nie wiem jaki jest montowany w oplu może mieć kształt stożka i być z innego materjału ja na przykład w tipo mam z plastiku taki groszek . W większości pasują te sruby z innych pomp w warstatach gdzie reperują diesla to mają takie śruby bo ich po prostu nie da się regenerować jeszcze mozna gorzej popsuć. koszt takiej śruby to w granicach 10 zl no w ASO to majątek za lotkę powiedzieli mi 3,000 bez malowania. absurd   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-328132 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 z górki przodem do górya nie odwrotnie?Zapowietrza się jak stoi przodem w dół?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-328131 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 zibi, co do ropy to mam ropę "złoto" tzn z Hollandii i żaden tam v -power mi nie potrzebny wiec ropka odpada na 100% i zapowietrza się jak stoi przodem w dół chodź u mnie to są naprawdę cm a żeby to wyłapać biegałem po garażu z poziomicą bo tak na oko jest równa:D:) Tomasz Śmigło, Witam Wszystkich. Nie wiem czy się przyda moja sugestia ale w jest to mankament właśnie Opla Zafiry i Astry. Gość z serwisu OPLA powiedział mi że problemy z odpaleniem mogą powstawać właśnie przez to że benzyna cofa się do baku. Stasuje się wtedy jeden bajer, węże nadmiarowe i problem powinien zniknąć. Ja tak zrobiłem w Zafirce i skończyły się problemy z odpaleniem. Jak pamiętam przewody nadmiarowe to przewody"przelewowe" które są chodź może się mylę wiec niech ktoś mnie poprawi jak co. brzoza, dzięki za info:P czyli śrubka za 10 zł,wkręcić do pompy i będzie si? Ty tak robiłeś??Wiem że może się okazać że to co "innego" no ale żadnych przewodów sparciałych"wycieków" nie mam....filtr wymieniony ok, a trójniki przy przewodach nadmiarowych ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-328125 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 maniakopel, sprawdz jeszcze te przewody przy samym filtrze tam są takie plastikowe zaciski moze któryś pękł i przewód poprostu się cofa te plastiki są w czesciach zamiennych szkoda że nie mam aparatu bo bym ci podesłał . ale jak chwycisz za te przewody tak odpływ jak i dopływ powinny nie mieć luzu zibi, tak jest tylko mi wyleciało z kontekstu ta odwrotność . Nawiązując do tego zaworku to się nawet zdziwilem ze nie ma o nim nic wspomniane z reszta w innych modelach też nie piszą o nim ja mialem raz problem i stawiałem z miesiac pod górkę ale to było w tipo i to po 160tyś. Ale koledzy mieli takie przypadki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-328116 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 brzoza, o tym co zasugerowałeś wyżej już pisałem...i sprawdzałem i jest wszystko si....są to trójniki przy przewodach przelewowych a wygląda to tak: A co do śruby tej co jest w pompie to śrubka za 10 zł,wkręcić do pompy i będzie ok o ile to jest to?Ty już tak robiłeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-327957 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 tak jest zgadzam się z tą śrubką to normalne zwłaszcza w silnikach wolnossacych bo tam przewody nie mają trójników . ale co do tego zdjęcia to nie o te mi chodziło tylko na filtrze paliwa jeden przewód jest dolotowy a drugi zasila pompę i tam są takie plastikowe obejmki czyli przy samym filtrze łapionc pojedynczo przewód poruszać czy czasami nie ma luzów raz jeden i drugi bo to jest często powód pęknięcia tej blokady i przewód podczas wstrząsów się cofa i dochodzi do zapowietrzenia . jeżeli masz dostęp do książki R.ETZOLD astra i zafira to na stronie 21 są to przewody 3 i 4 . lub może ktoś z kolegów zamieści tą fotę Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-327855 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.