Skocz do zawartości

Opel Astra II G Di 16v problem z odpalaniem - pompa ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witaj!!!maniakopel, widzę ze jesteś zdruzgotany tym nie odpaleniem, ale się nie martw jeszcze nie jednemu nie odpali :) ja też wróciłem i zauważyłem że brak dwóch chlapaczy takie drogi i to zwane AAA . wracając do twojego zaworu to jest zwykła śruba jak na nią patrzysz na pompie, śruby które trzymają te przewody paliwowe które idą od filtra metalowe i przykręcane są na pompie i w tej śrubie jest otwór a nawet dwa i w srodku koral i to jest cała filozofia tego zaworu :) radził bym ci nabyć dwie śruby i dopiero zabrać się za wymianę bo trzeba będzie odpowietrzyć uklad wkręcając nowe. :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-328162
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous
brzoza, a trochę jaśniej?:> Tzn jak mam usunąć swoja usterkę? wymienić na inną śrubę?? jakaś specjalną czy jak? Wiesz ja nigdy nie lubię gdy coś w Astrze jest nie tak....:) mam koszmary:P nie no żartuje sobie:) Poza tym mimo że jeżdżę nią dzień w dzień:) chodź zależy co robie hehe wiec mogłem to "olać" ale ja nie z Tych co mówią a zrobię "potem":D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-328151
Udostępnij na innych stronach

maniakopel, nie wpadaj w kompleksy,bo moze byc tak,że kiepska ropa pod wpływem ciepła i postoju przez dłuzszy czas straciła na palnosci.Z benzyną też są takie problemy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-328141
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam Wszystkich. Nie wiem czy się przyda moja sugestia ale w jest to mankament właśnie Opla Zafiry i Astry. Gość z serwisu OPLA powiedział mi że problemy z odpaleniem mogą powstawać właśnie przez to że benzyna cofa się do baku. Stasuje się wtedy jeden bajer, węże nadmiarowe :) i problem powinien zniknąć. Ja tak zrobiłem w Zafirce i skończyły się problemy z odpaleniem.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-328138
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kiedys czytałem to bodajże maniakopel, sugerowałeś z tym stawianiem z górki przodem do góry to jest objaw własnie tego zaworka i jest on montowany na powrocie na pompie . śruba na 17 klucz w każdej pompie ten zawór się znajduje czy to z regulatorem obrotów czy z modułem jak mamy my w oplach .jezeli chodzi o zasadnicze pytanie to czasami ten koral po prostu się zawiesi i nie domyka nie wiem jaki jest montowany w oplu może mieć kształt stożka i być z innego materjału ja na przykład w tipo mam z plastiku taki groszek . W większości pasują te sruby z innych pomp w warstatach gdzie reperują diesla to mają takie śruby bo ich po prostu nie da się regenerować jeszcze mozna gorzej popsuć. koszt takiej śruby to w granicach 10 zl no w ASO to majątek za lotkę powiedzieli mi 3,000 bez malowania. absurd :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-328132
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

zibi, co do ropy to mam ropę "złoto" tzn z Hollandii i żaden tam v -power mi nie potrzebny wiec ropka odpada na 100% i zapowietrza się jak stoi przodem w dół chodź u mnie to są naprawdę cm a żeby to wyłapać biegałem po garażu z poziomicą bo tak na oko jest równa:D:)

 

Tomasz Śmigło,

Witam Wszystkich. Nie wiem czy się przyda moja sugestia ale w jest to mankament właśnie Opla Zafiry i Astry. Gość z serwisu OPLA powiedział mi że problemy z odpaleniem mogą powstawać właśnie przez to że benzyna cofa się do baku. Stasuje się wtedy jeden bajer, węże nadmiarowe :) i problem powinien zniknąć. Ja tak zrobiłem w Zafirce i skończyły się problemy z odpaleniem.

Jak pamiętam przewody nadmiarowe to przewody"przelewowe" które są:) chodź może się mylę wiec niech ktoś mnie poprawi jak co.

 

brzoza,

dzięki za info:P czyli śrubka za 10 zł,wkręcić do pompy i będzie si?:) Ty tak robiłeś??Wiem że może się okazać że to co "innego" no ale żadnych przewodów sparciałych"wycieków" nie mam....filtr wymieniony ok, a trójniki przy przewodach nadmiarowych ok

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-328125
Udostępnij na innych stronach

maniakopel, sprawdz jeszcze te przewody przy samym filtrze tam są takie plastikowe zaciski moze któryś pękł i przewód poprostu się cofa te plastiki są w czesciach zamiennych szkoda że nie mam aparatu bo bym ci podesłał . ale jak chwycisz za te przewody tak odpływ jak i dopływ powinny nie mieć luzu zibi, tak jest tylko mi wyleciało z kontekstu ta odwrotność . Nawiązując do tego zaworku to się nawet zdziwilem ze nie ma o nim nic wspomniane z reszta w innych modelach też nie piszą o nim ja mialem raz problem i stawiałem z miesiac pod górkę ale to było w tipo i to po 160tyś. Ale koledzy mieli takie przypadki.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-328116
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

brzoza, o tym co zasugerowałeś wyżej już pisałem...i sprawdzałem i jest wszystko si....są to trójniki przy przewodach przelewowych a wygląda to tak:

Dołączona grafika

 

A co do śruby tej co jest w pompie to śrubka za 10 zł,wkręcić do pompy i będzie ok o ile to jest to?Ty już tak robiłeś?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-327957
Udostępnij na innych stronach

tak jest zgadzam się z tą śrubką to normalne zwłaszcza w silnikach wolnossacych bo tam przewody nie mają trójników . ale co do tego zdjęcia to nie o te mi chodziło tylko na filtrze paliwa jeden przewód jest dolotowy a drugi zasila pompę i tam są takie plastikowe obejmki czyli przy samym filtrze łapionc pojedynczo przewód poruszać czy czasami nie ma luzów raz jeden i drugi bo to jest często powód pęknięcia tej blokady i przewód podczas wstrząsów się cofa i dochodzi do zapowietrzenia . jeżeli masz dostęp do książki R.ETZOLD astra i zafira to na stronie 21 są to przewody 3 i 4 . lub może ktoś z kolegów zamieści tą fotę

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/2/#findComment-327855
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności