Skocz do zawartości

Opel Astra II G Di 16v problem z odpalaniem - pompa ?


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous
brzoza, mam tą książkę i to co napisałeś już tez sprawdzałem:) Wiec na dniach kupię "śrubkę" i zobaczę jak będzie....tylko by się jakaś fota przydała....

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/3/#findComment-327849
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

maniakopel, mówisz o tej śrubie czy gdzie zamontowana bo to dosyć duża sruba i zakręcona na przewodzie odpływu :( utrzymuje cisnienie w pompie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/3/#findComment-327847
Udostępnij na innych stronach

brzoza, ok jak duża to ją na pewno znajdę:D to rano spojrzę pod maskę:D

Dzisiaj w pracy zadzwoniliśmy do kilku sklepów i za tą śrubo zawór chcą od 50-90 żł. ale jeszcze musisz zdjąć osłonę bo nic nie widać będzie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/3/#findComment-327686
Udostępnij na innych stronach

brzoza, zdjąłem kurde osłonę i nic nie widziałem:P;/

jutro zdejmą mnie oslonę mechanicy w pracy i mi to pokarzą bo ja wymieniałem w tipo ale tam ta śruba jest na wierzchu i ją od razu widac natomiast w oplu na szczęście jeszcze odpala więc się nie przyglądałem to co twierdzą to jest z boku pompy :D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/3/#findComment-327547
Udostępnij na innych stronach

brzoza, ok dzięki to czekam na jakiś dokładniejsze dane:)

Witaj!!!zamienilismy się pojazdami z małżonką i tak jak wcześniej opisywałem zawór czyli ta śruba znajduje sie obok rurki w której znajduje sie miarka oleju na pompie, widać te dwie śruby nie odkręcając osłony między pasem a osłona ; dwie śruby jedna 19 klucz druga w tej samej lini ale w prawo na 17. do tej mniejszej podlączone sa przewód z filtra doprowadzajacy paliwo i nadmiar z tych trójników , do tej 19. przewód powrotu do zbiornika po konsultacji z śilnikowcami doszli do wniosku że to jest ta większa na odpływie . zrobienie zdjęcia jest nie możliwe ze względu na wąska przestrzeń i położenie tych śrub , stojąc przodem do przedziału zerknąć w kierunku tej rurki w której znajduje się tzw. bagnet oleju.Aby ją wykręcić wystarczy tylko zdjąć osłonę :oops:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/3/#findComment-327422
Udostępnij na innych stronach

Myślę że nie ma wielkiej różnicy musi być na pompie a pompa jest montowana na tym samym kadłubie w tipo rocz 94 nie znacznie odbiega od naszej chociaż to kupę lat różnicy ,i do tego pompa innego producenta ,teraz skojarzyłem że najlepiej dojść po przewodzie który wychodzi z filtra w kierunku pompy a drugi to właśnie ten z tą śrubą jest obok niego a wlaściwie pod nim nawet go dotyka , jak namierzę kolegę on ma DI to jeszcze zerknę

To jest to o co pytasz widok z góry i wymontowana śruba

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Obok tej śruby zapinka plastikowa która znajduje się na pokrywie filtra i trzyma przewód aby nie wypadł często pęka co jest powodem zapowietrzenia

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/3/#findComment-327372
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

:oops::D:D:D:D WIELKI PROBLEM :D:lol::lol::lol::lol:

 

 

Mam Opla Astre II HB 3 dzwiowa 2.0 w dieslu z 1999 roku

 

Mam z nim probemy co rano. Przed chwila takze. Samochod rano nie chce zapalic, albo zapala z trudem. Gdy sie uruchomi musze od razu przygazowac bo zacznie fukac, zejdzie z obrotow i zgasnie. Czasami juz w trakcie zapalania fuka i musze gazowac, wtedy zazwyczaj za ktoryms razem sie udaje. Kilka minut temu to mi sie nie udalo (nie pierwsza taka sytuacja). Gdy uda mi sie go uruchomic rano to potem przez reszte dnia nie ma problemu. Wymieniony olej i filtry. Jedyna ingerencja z mojej strony poza wymiana fantow eksploatacyjnych to zamontowanei wczoraj radia Blaupunkta SanRemo MP26 (zamontowalem je sam, nawet koles w norauto powiedzial ze nie musze jechac do serwisu; z Holandii Astra przyjechala ze starym radiem grundiga). Acha, gdy dzisiaj odpalalem to podczas tego jak rozrusznik nie mogl uruchomic silnika palila sie lampka akumulatora, ale (przynajmniej wczoraj) w trakcie jazdy nie.

 

Co to moze byc :lol::lol::lol::lol::lol::lol:????????????

 

Pomozcie ludzie!!!

 

scaliłem tematy/zibi

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/3/#findComment-327335
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności