Gość Anonymous Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Spróbuj przed odpaleniem pokręcić trochę samą pompą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/5/#findComment-326923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 wymienili obudowe wczesniej filtr tez wymienili rano ledwo odpalil po dlugim kreceniu po 300 km zapail mi sie kontrolka -autko z kluczem spadla moc i predkosc nagle do 100-120 km wieceje nie dalem rady jechac a teraz jak sie zatrzymałem to juz lipa nie odpala wiec chyba zostaje mi assistancei auto zastepcze chyba ze macie jakis pomysl powiem im o tym zawoprze zwrotnym moze nie wiedza ze cos takiego jest   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/5/#findComment-326891 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 no teraz to wskyzuje na pompa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/5/#findComment-326790 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 panowie mam taki problem.moj asterix czy goracy ma silnik czy zimny odpala dopiero po jakis pieciu sekundach.swiece sa sprawdzone na odplywie cieklo (na tzw.grzybku)jest teraz ok.ale teraz jest cieplo i choc by silnik byl zimny to i tak jest cieply bo ma przecierz temperature otoczenia.jak odpalam nawet nie patrzac na kontrolki to i tak musi sie pare razy zakrecic silnik zanim odpali.a tak ogolnie to chodzi pieknie,rowniotko .acha jeszcze jedno jak mam 90% amortyzator dobry a prawy jest tylko 35% to jak myslicie kupic uzywanego zeby mi jeszcze troszke pochodzil i jak klekna dwa to wtedy je wymienic (a znajac zycie to za kilka lat) dla jasnosci mam silniczek ( moj pierwszy Diesel)x17dtl.L znaczy obnizona moc i po co interkulery,sprezarki w tym silniku po co jak i tak pali wiecej niz zwykly dizel a mocy szkoda gadac:!: http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif ale was przymknolem pewnie za duzo na raz ale nic nerka. bede teraz czytal wstecz ten temat do dziewiatej stronki .jeszcze raz nera   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/5/#findComment-325758 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 I ku*** chyba stało się tzn poszła pompa wtryskowa.....od paru dni od około 2 tyś w górę silnik coś przerywa delikatnie ale czuć. Wymienie filtr paliwa i powietrza....potem zatankuję innej ropki i sprawdzę przepływomierz oraz "przegonię" trochę samochód bo może gdzieś się "przyp chał" chodź jeszcze po głowie mi chodzi wyczyszczenie kolektora ssącego ale nie bardzo mam czas na to.Jak to sprawdzę to będę wiedział że pompa.....bo turbo chodzi ok tzn nie kopci i nie bierze oleju a egr też odpada bo check mi się nie zapala nawet jak przekroczę 4 tyś.Co by jeszcze można było sprawdzić? Wiecie dziś na postoju na Ciepłym silniku od 1800 obrotów czyli od wtedy gdy turbo zaczyna chodzić słyszę jakieś chrupotanie.....nie jest to dzwięk metaliczny a raczej taki warkot no to mówię turbina....ale kurde oleju nie bierzę i przy 4 tyś minimalnie zakopci....co się dzieje...może to odgłosy pompy? I co jeszcze zauważyłem to nie raz się "zadusi" jak ruszam.....tzn w ogóle nie przyśpiesza....muszę gas puścić i jeszcze raz depnąć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/5/#findComment-321466 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 I co jeszcze zauważyłem to nie raz się "zadusi" jak ruszam.....tzn w ogóle nie przyśpiesza....muszę gas puścić i jeszcze raz depnąć. to wyglada ewidentnie na pompa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/5/#findComment-321385 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 właśnie wróciłem z garażu bo wymieniałem filtr....był taki syf że zastanawiałem się jak on w ogóle chodzi No ale po wymianie odpalił ok ale niestety dalej to samo...dławi się na starcie i przerywa.....Obok domu mam serwis bosha...jak myślicie lepiej teraz coś robić póki jeszcze jeździ auto czy czekać aż padnie??? czy to już bez różnicy....bo może gdybym teraz zajechał do tego serwisu bosha to ewentualne koszty naprawy będą niższe niż w przypadku całkowitego kaput pompy..?? Niestety po naprawię sprzedaję auto.....nie z winny tej pompy ale z racji przebiegu....czas je pogonić bo pewnie nie długo też będzie turbo do zrobienia itd.....myślę jednak teraz nad 1.8 16v i lpg w viki B po lifcie.A astra ma już ponad 260 tyś...szkoda mi jej bo przez te 260 tyś nic się z nią nie działo co jest rzadkością....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/5/#findComment-321331 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 maniakopel, jak miałeś taki syf w filtrze,to moze we wtryskach siedzi nadal mały syfek?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/5/#findComment-321323 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 zibi, jutro nalewam 20 litrów v power i trochę pogonię auto.....poza tym kiedyś i mi ta pompa musi paśc i chyba padła....po 260 tyś za co i tak chwała a nie po 120 tyś   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/5/#findComment-321312 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Witam was! Mam ople Zafirę 2.0 DI (DTL), kiedyś tankowałem na orleńskim stacji, no i czasem miałem problemy z odpalaniem, kręciłem długo rozrusznikiem i zapaliło, pomyślałem czy to świece, wiec pojechałem do warsztatu Opla i szef mówił być może to zła jakość paliwa i odczytał zero błędów. Także z ciekawostki przeglądałem w tym forum, jeden koleś pisał że zawszę tankuje na Shell a nigdy na lipnej stacji, wiec tankowałem na shell i bezproblemu zapala na zawsze. Mogło w złej dieslu zawiera dużo parafiny lub coś innego. Właśnie niedawno kupiłem tygodnik motoryzacyjny "motor" właśnie jest tam artykuł o oplu Zafiry i Astry. Pisze "olbrzymim plusem wersji wysokoprężnej (2.0 DTI) jest rozrząd napędzany łańcuchem. Minusem - wrażliwość na jakość paliwa"!!! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/5/#findComment-321233 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.