Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 U mnie w zafirze 20 dti jest taki problem na biegach 1 i 2 nie ma nic mocy jakby busem się jeździło i bez turbo. Na wyższych biegach jest ok a na 5 to już 1500 obrotów dobrze ciągnie. Dodam że z tymi niskimi biegami to nie jest stałe zjawisko . Bardzo rzadko (raz na 10 przygazowań na jedynce czy dwójce ) ma też odejście .Takie wrażenie ogólnie jakby coś było zablokowane i czasami się odblokowało i wtedy jest ok. Dodam że komputer nie pokazuje błędów i kontrolka się nie pali   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/6/#findComment-321196 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Paliwo nalane v power....filtry wymienione i auto przegonione i nic:( to ciekawy kiedy pompa całkowicie unieruchomi auto.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/6/#findComment-320956 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Witaj maniakopel, no nie spodziewałem się ze będziesz miał problem i to z pompą ale niestety i taka ewentualność nas posiadaczy diesla może spotkać moim zdaniem nie jest to powód pompy bo uszkodzenie tej pompy a raczej modułu elektronicznego to calkiem inne objawy a mianowicie z tego co się spotkałem nie akurat z tą pompą ale w fiacie JTD jest prawie identyczna i mają koledzy spore kłopoty z nią ale to są wchodzenie na wysokie obroty gasniecie i po chwili znowu dobrze jak również nie można zgasić z kluczyka tylko biegiem lub gaśnie podczas jazdy i jest koniec jazdy. Na dzien dzisiejszy to mógłbyś wyjąć filtr powietrza i pogazować chwilkę nic się nie stanie a będziesz widział czy nie ma różnicy druga ewentualnośc to czujnik obrotów wału korbowego z którego to pompa pobiera impuls i przez ten czujnik jest wiele pomp niepotrzebnie regenerowanych co wiaze się z dużymi kosztami a czujnik to wydaje mi się ze koledzy płacili kilkaset złotych i wszystko wruciło do normy powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/6/#findComment-320939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Ja wlasnie jestem w trakcie naprawy pompy wtryskowej auto stanelo po drodze i juz nie zapalilo podobno czasami przy tej usterce pojawia sie tryb awaryjny ale niestety nie u mnie. koszt z holowaniem itd ponad 4000zl sama naprawa pomby 3400zl z VAT   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/6/#findComment-320934 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 brzoza, już tak próbowałem....a filtr powietrza itd mam nowy.Wiesz pisałem też o dziwnych odgłosach w momencie pracy turbo i kurde już głupieje....nie wiem co jest...pompa?turbina? ten czujnik? auto jeździ ale się dławi na dole tzn w dolnej partii obrotów no i tak od 2500 do 3500 potrafi przerwać....minimalnie....tak jak by ktoś gaz puścił na raptem sekundę.....Błędów nie ma na kompie.....zacząłem sie znów interesować tym dziwnym dźwiękiem turbiny....takie chrobotanie ale nie jest to dźwięk metaliczny i może w ogóle te odgłosy oddaje co innego?? np pompa....bo na pewno nigdy wcześniej takich dźwięków nie było.Ale nadal jeżdżę jak sie coś rozleci to zrobię i sprzedaje astrę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/6/#findComment-320906 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Witam Ciebie kol.>> maniakopel<< oraz poprzedników. Obserwuję ten temat od kilku dni, gdyż mam podobny problem z silnikiem Zafiry 2,2 DTR / 125 KM/ - 2003 rok. Niestety komputer nie pokazał stanu rezerwy paliwa i być może zapowietrzyłem układ poliwowy. Dolałem paliwa / 32 l / i próbowałem odpalić . bez efektu. W warsztacie wymieniłem filtr paliwa , który był mocno zabrudzony i teoretycznie odpowietrzyłem. Tester wskazywał błędy z czujnikiem fazy rozrządu i sterownikem pompy wtryskowej. Próby odpalenia z zaciągu lub starterem w kolektor ssący kończyły się uruchomieniem silnika lecz po kilku sekundach następowała nierówna praca zbliżona do wybuchowego spalania benzyny. Z tłumika wydobywał się czarny dym . Ostatecznie samochód wylądował u speca od układów wtryskowych w Lubartowie. Obawiam się , że jednak będzie do regeneracji pompa . Grozi mi wydatek 2200 zł w zwyż z opcją wymiany całej pompy na nową . Pozdrawiam wmazek.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/6/#findComment-320868 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 mechanik mowil wlasnie ze w tych pompach bosha to normalne bodobno pare samochodow je ma niestety ople 2,0 dtl tez jak sie skonczy gwarancja na pompe to chyba sprzedam autko..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/6/#findComment-320859 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Niestety, dizle są tańsze w eksploatacji, ale nie w naprawie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/6/#findComment-320856 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Witam ponownie. Jak pisałem wcześniej moja Zafira 2.2 DTR jest w warsztacie w Lubartowie a właściwie Skrobów 88 / Józef WŁOCH /, może któryś z Klubowiczów naprawiał swojego Opelka w tym warsztacie ? Jak solidny jest ten warsztat i jakie ceny serwują za naprawy układów wtryskowych ? Proszę pomóżcie . Pozdrawiam wmazek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/6/#findComment-320847 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 wmazek, a sam sterownik da radę naprawić? ja tam jeżdżę i czekam ąz pompa całkiem się rozleci;/ bo nie mam czasu na serwis nawet;/ Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24792-opel-astra-ii-g-di-16v-problem-z-odpalaniem-pompa/page/6/#findComment-320647 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.