Skocz do zawartości

renowacja felgi stalowej


Gość karlek0188

Rekomendowane odpowiedzi

witam

no koledzy powiem wam ze troche poszliście na łatwizne- mianowicie nie wyobrazam sobie aby czynnośc renowacji felgi wykonywać bez zciagania jej z auta

ja to widzę tak :

co do uzytych materiałów to wolna wola

podstawowa sprawa : usunąc rdze -tu polecam szczotke na wiertarke , uwazac na wentyl , nastepnie odtłyszczenie - tutaj jakis rozpuszczalnik lub benzyna ekstrakcyjna w zupełności wystarczy- w ten sposób nie tylko odtłuszczamy ale pozbywamy sie tez kurzu z czyszczenia , nastepnie zabezpieczamy opone i malowanie ( ja uzywałem bool -spray) i jestem z niego zadowolony , w razie potrzeby mozna pociągnąc dwa razy

powodzenia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zrobiłem tak,bo moja astra była na alu,a na zimę chciałem stal:

znalazłem u szwagra stare pordzewiałe fele od omegi,syn zabrał do roboty(pracuje w odlewni),tam mają jakąś maszynę do czyszczenia na zasadzie bombardowania kuleczkami(nie wiem o co chodzi,ale technika podobna do piaskowania)

potem jak szwagier malował przyczepę siknąłem podkładem 2 razy,na to czarny spray i jest jak jest

koszty spraya-12 zł

kołpaki z biedronki,ale drut musiałem nieco przedłużyć-35 zł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zrobiłem tak,bo moja astra była na alu,a na zimę chciałem stal:

znalazłem u szwagra stare pordzewiałe fele od omegi,syn zabrał do roboty(pracuje w odlewni),tam mają jakąś maszynę do czyszczenia na zasadzie bombardowania kuleczkami(nie wiem o co chodzi,ale technika podobna do piaskowania)

potem jak szwagier malował przyczepę siknąłem podkładem 2 razy,na to czarny spray i jest jak jest

koszty spraya-12 zł

kołpaki z biedronki,ale drut musiałem nieco przedłużyć-35 zł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zabezpieczyć oponę i wentyl przed uszkodzeniami a później przed lakierem. podobnie jak wyżej matowienie i szczotkowanie a na koniec malowanie. do zabezpieczeń opony przydaje się taśma klejąca papierowa(malarska) a do wentyla taśma izolacyjna. cala opone trzeba zakryć przed pochlapaniem lakierem.

jezeli ktoś chce malować felgi bez zdejmowania opon to do zabezpieczenia opony przed farbą polecam pastę BHP do mycia rąk :wink: smaruje się oponę pędzlem a po wyschnięciu farby, na koniec roboty wystarczy umyć wodą...patent sprawdzony :wino:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności