Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Pytanie następującej treści mam... Dlaczego mnie ściąga mając wszystkie kąty poprawnie ustawione (w sumie są stałe), ale zbieżność w normie... Hamulce sprawdzone, a koła były dzień wcześniej wyważone. Opony bez żadnych śladów zużycia, jednak nie nowe... Jakie macie typy...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24907-wywa%C5%BCenie-k%C3%B3%C5%82-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 jednakowe zużycie? wiatru po równo? zbieżność jest kopnięta? ukształtowanie odcinka i jakość drogi?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24907-wywa%C5%BCenie-k%C3%B3%C5%82-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-129456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Bieżnik równy. Wiatr sprawdzony na wyważeniu i później u mechanika. Zbieżność ustawiona. Droga równa, ten sam odcinek przejechany w obydwie strony i za każdym razem ciągnie mnie w prawo...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24907-wywa%C5%BCenie-k%C3%B3%C5%82-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-129452 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 a od jakiego momentu tak się dzieje? rozmiar też ten sam rozumiem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24907-wywa%C5%BCenie-k%C3%B3%C5%82-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-129451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 a możesz zamienić koła? to chyba dobry pomysł by sprawdzić czy w nich leży przyczyna   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24907-wywa%C5%BCenie-k%C3%B3%C5%82-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-129449 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Jeśli jesteś kobietą, to gratuluję intelektu, tudzież inteligencji... Po 2h spędzonych na warsztacie doszliśmy do tego samego wniosku mimo, iż moje opony są kierunkowe... Po zamianie kół zaczęło mnie ciągnąć w LEWĄ stronę... Dlaczego zatem na wyważeniu było niby wszystko ok... Wina opony, czy felgi... Jeśli tak to której i dlaczego...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24907-wywa%C5%BCenie-k%C3%B3%C5%82-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-129440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Wina opony, czy felgi ... Jeśli tak to której i dlaczego... wina opony która, to ciężko będzie wybadać - jesli nie nosi śladów wyząbkowania, to jak to mawiają nasi bracia francuzi "MARNEEEEEEE SZANSEEEEEEE" najlepiej przednie dać na tył a tylne na przód, dojechać te tylne i potem wymienić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24907-wywa%C5%BCenie-k%C3%B3%C5%82-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-129404 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Hehe, problem w tym, że to właśnie te z tyłu są takie niezbadane i niby idealne... Przód powędrował na tył właśnie z racji widocznych śladów zużycia. I faktycznie masz rację, byłem u kilku wulkanizatorów i powiedzieli mi, że nawet gdy podczas wyważenia na jednej feldze zastosują 3-krotnie większą masę tych odważniczków niż na drugiej tej samej osi, to i tak nie ma to żadnego wpływu na całość pod warunkiem, że opony są idealne. I na tym etapie chyba zakończę moją przygodę ze zbieżnością i oponami. Jeśli będzie mnie stać to kupię nówki zimówki i wtedy będę dociekał co jest nie halo. Póki co dramatu nie ma, a koleś z geometrii powiedział, że jeśli będzie nawet kosić oponę, to tak znikomo, że prędzej sprzedam auto, niż zauważę ślady nierównomiernego zużycia. To jest 12 letnie auto i dramatem byłoby teraz zmieniać całe zawieszenie na nowe, kupować nowe felgi i opony, żeby było idealnie... A może i wtedy nawet nie będzie idealnie, gdyż auto jest nieźle zglebowane i być może kiedyś dostało strzał od studzienki w sanki i wystarczy. Gdzieś tam podbiło, dobiło i już idealnie nie będzie nigdy. Z pewnością nie kupię już nigdy żadnego auta z obniżonym zawieszeniem. Na geometrii musiał mi wycinać oryginalną dokładkę zderzaka przedniego, żeby laserem w podziałkę utrafił, a i tak jeszcze sanki przeszkadzały... Masssakra Btw ciekaw jestem co by Nasz sympatyczny user od tekturowych patentów mi doradził w tym temacie... Pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24907-wywa%C5%BCenie-k%C3%B3%C5%82-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-129293 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Na geometrii musiał mi wycinać oryginalną dokładkę zderzaka przedniego, żeby laserem w podziałkę utrafił, a i tak jeszcze sanki przeszkadzały... Masssakra http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/shocking.gif http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif tylne hamulce kontrolowałeś ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24907-wywa%C5%BCenie-k%C3%B3%C5%82-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-129177 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Jeśli masz problemy z wyobrażeniem sobie gdzie są "sanki" w aucie, to możesz tak właśnie sobie tłumaczyć... Wracając do tematu, postanowiłem zejść z 2,5 atmosfery do 2,0 na przodzie i przejechałem 160km po drodze krajowej nr 1 i muszę powiedzieć, że jak ręką odjął... Zero ściągania w którąkolwiek stronę. Być może bieżnik na krawędziach którejś opony był już przytarty i gdy zmniejszyłem ciśnienie brzegi zostały bardziej dociśnięte tym samym znikł zupełnie objaw ściągania... Kierkę jedynie przytrzymywałem opuszkiem palca aby na nierównościach drogi kierownica przenosząc drgania z mojego sztywnego zawiasu nie zmieniała pozycji. W sumie jestem zadowolony z decyzji upuszczenia wiatru, a i komfort większy, gdyż tak nie tłucze... I nie sądzę, że przy 2,0 atmosfery zacznie mi zdzierać brzegi opony, gdyż optycznie nie widać żadnej różnicy między 2,5 - 2,0. Opony 175/65/14 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24907-wywa%C5%BCenie-k%C3%B3%C5%82-a-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-129173 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.