Skocz do zawartości

wymiana silnika 2.0 8V


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczow. Mam pytanko ile bedzie kosztowala wymiana silnika w calibrze 2.0 8V?? tak mniej wiecej poniewaz konczy sie moj obecny. pojawily sie dziwne dzwieki tak jakby tloki spotykaly sie z zaworami jakies piszzcenie nie wiem czy to pasek czy nie. Mechanik powiedzial ze mechanicznie jest sprawny ale nie oplaca sie go remontowac bo duzo rzeczy byloby w nim do wymiany. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile bedzie kosztowala wymiana silnika w calibrze 2.0 8V??

pytanie z kosmosu... a dlaczego to ci zaraz powiem

1. warsztat warsztatowi nierówny - jeden za robociznę policzy 100, drugi 300 a trzeci 500

u mnie na wsi rozbieżności cenowe za robociznę są kosmiczne

2. silnik i silnik to różnica

możesz kupić zadbany c20ne w dobrej cenie bo akurat sprzedający ma nóż na gardle i ogień przy zadku, i potrzeba mu kasy

możesz też kupić taki sam silnik 2 razy drozej, bo sprzedający ma gdzieś szybką sprzedaż

3. obecny silnik nie opłaca się remontować?

na jakiej podstawie tak stwierdzono i kto to stwierdził?

klepanie może pochodzić od hydropopychaczy - jeden 23-25zł x8 = niecałe 200zł

remont czego?

olej bierze?

nie jedzie?

 

Mechanik powiedzial ze mechanicznie jest sprawny

to po co go remontować?

albo mechanik był pijany albo nie wie co mówi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik powiedzial ze mechanicznie jest sprawny ale nie oplaca sie go remontowac bo duzo rzeczy byloby w nim do wymiany. Pozdrawiam

A jak kupisz używany kilkudziesiecioletni silnik to sądzisz że on tez będzie idealny i nie wiadomo co jeszcze?

 

Kupisz pojezdzisz chwilę i potem sie okaże że tez nadaje się do remontu...

 

Koszt remontu c20ne nie jest nie wiadomo jak horendalny i jak przyjdzie czas to lepiej go zrobic niż kupowac trupa za kilkaset złotych...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość barteklodz

remont mojego zamknął się w 800zł

planowanie głowicy

nowe prowadnice zaworów

nowe przylgnie

polerka zaworów

uszczelniacze zaworowe

nowe panewki

nowe pierścionki

 

popychacze i dźwigienki zostały mi z diesla to tego nie liczę

całość sam robiłem

więc nawet jak wyniesie remont obecnego silnika 1200-1300zł to i tak się opłaca bo wiesz co masz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

c20ne remont gory to 500 - 600 zl , razem z dolem to bedzie okolo 1200 - i wiadome jest ze mamy cos kolo 115 seryjnych koni , fakt ze c20ne ciezko zajechac i mozna kupic tanio za dobre pieniadze , ale czy warto ? lepiej za kase ktora przeznaczy sie na zakup silnika i przekladke przeznaczyc na remont badz kupno c20xe do remontu :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie. Udalem sie do innego mechanika i stwerdzil ze do remontu bedzie klawiatura i cos jest nie tak z walkiem rozrzadu. Autko odstawiam w pon zobaczymy czy sluszna diagnoza. Pozdawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności