Skocz do zawartości
Gość Anonymous

Prędkościomierz, wskaźnik paliwa, obroty - nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam,

 

Tj w temacie - wszystko (poza licznikiem kilometrów) na tablicy mi nie działa. Wskazniki pozostaja w pozycji 0 (predkosciomierz, obroty, temperatura, benzyna).

 

Dziś rano wsiadłem do auta i po odpaleniu nic nie drgnęło.

 

Czy ktoś może miał podobną sytuację i może coś podpowiedzieć?

 

Pozdrawiam

Bazik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zacznij od bezpiecznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

bezpieczniki sprawdzone (jedne pod maska, drugie pod kierownica), dzialaja :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a zapomnialem dodac - uzupelnij prosze profil :P

robiles cos ostatnio z autem?

jestes pewien bezpiecznikow, tzn sprawdzales ohmomierzem?

jesli tak to pewnie zostaje ci kabelkologia tablicy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Profil uzupełniony :mrgreen:

 

Z autem nic nie robilem. Jedyny objaw, jaki zauwazylem dzien wczesniej: wylaczylem auto i ku mojemu zdziwieniu zapalil (tzn zaswiecil) sie zegar. Zawsze sie sam wylacza po wylaczeniu silnika. Nie wiem czy ma to jakies znaczenie.

 

Bezpiecznikow jestem pewien - przyjechal znajomy z jakimis narzedziami i dotykal glowki tych bezpiecznikow (nie znam sie, sorry za lamerskie sformułowania).

 

Czy w takim razie powinienem dawac samochod do serwisu opla, czy jakis mechanik powinien w stanie mi to naprawic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim odwieziesz auto do mechanika (elektryka) spróbuj zdjąć czarną osłonę licznika (dwie śruby nad licznikiem i mocno pociągnąć w kierunku kierownicy). Potem odkręcamy 4 śruby w rogach zespołu wskaźników, wyciągamy go w kierunku kierownicy i odwijamy do góry. Wtedy mamy dostęp do wiązek przewodów. Należałoby odpiąć kostki i usprawnić je jakimś płynem do styków, być może wystarczy kilkukrotne wyciągnięcie kostek i włożenie. Na koniec mocno osadzamy kostki w liczniku i montujemy wszystko do kupy, nie zapominając o delikatnych "płetwach" ustalających położenie czarnej osłony względem kokpitu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w takim razie powinienem dawac samochod do serwisu opla, czy jakis mechanik powinien w stanie mi to naprawic?

a masz gwarancje?

dobry elektryk w twojej okolicy powinien sobie poradzic albo tak jak misci pisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Dziękuję Misci i Kicaj za pomoc!

 

Odkrecilem 2 srubki, zdjalem pokrywe, wyjalem panel, wyjalem kostke, kolega psiknal jakims plynem i wszystko gra.

 

Pozdrawiam ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Dziękuję Misci i Kicaj za pomoc!

 

Odkrecilem 2 srubki, zdjalem pokrywe, wyjalem panel, wyjalem kostke, kolega psiknal jakims plynem i wszystko gra.

 

Pozdrawiam ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.