Gość kubaR Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 witam, kiedy nalezy zmienic pasek? co jaki przebieg ew. przy jakich objawach?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25279-wymiana-paska-klinowego-17-dti-isuzu/page/2/#findComment-436211 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vis Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 co do zdjęcia i wymiany, ja pociągnąłem pasek do góry, ściągnął się napinacz, zablokowałem go w puncie tej dziurce przy p-cie 3, proste i już jest zluzowany, potem trudno trochę nałożyć, można zluzować kompresor klimatyzacji 3 śruby, luzuje się 2 od góry i przechyla. prosta czynność.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25279-wymiana-paska-klinowego-17-dti-isuzu/page/2/#findComment-436281 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muzetus Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Chciałbym dodać coś na temat paska klinowego. Zaraz po sprowadzeniu mojej astry wymiałem pasek klinowy, jakiś tani niemiecki. W zeszłym tygodniu miałem naprawiany alternatyor (regulator napiecia- pulsowały światła). Stoje obok elektryka a on się mnie pyta kiedy wymianieniałem pasek klinowy - 3 lata temu, 50tys km. Zdejmuje go i pozakuje mi go a on totalnie popękany, od środka co milimetr peknięcie na wskroś. Oczywiście wymiana na nowy, znacznie lepszy. Elektryk, naprawde fachowiec w tej dziedzinie powiedział, że prawie wszystkie tanie paski tak wyglądają. Dobry pasek powiennien spokojnie wytrzymać 100tys km +. Dla własnego bezpieczeństwa odradzam kupowania tanich częśći, jak zawsze cena idzie w parze z jakością !   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25279-wymiana-paska-klinowego-17-dti-isuzu/page/2/#findComment-437705 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ManiekDTI Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 WitamPrzepraszam za odkop, ale nie chciałem zakładać nowego tematu. Orientuje się ktoś może czy łożyska w rolkach napinacza paska wielorowkowego można wymienić? Pytam ponieważ w internecie widzę tylko kompletne zestawy z napinaczem.Z góry dziękuję za odpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25279-wymiana-paska-klinowego-17-dti-isuzu/page/2/#findComment-609429 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Nie ma dobrej firmy(np INa czy skf).Ja zakładałem rolki(napinacza) i prowadzącą polskiej firmy caffaro.Poki co jestem zadowolony. Edytowane 1 Listopada 2015 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25279-wymiana-paska-klinowego-17-dti-isuzu/page/2/#findComment-609450 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vis Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 jakim momentem dokręcałeś? 80nm?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25279-wymiana-paska-klinowego-17-dti-isuzu/page/2/#findComment-682229 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Przeniosłem aby nie robić zamieszania Momenty dokręcania - śrub głowicy (każdorazowo śruby nowe) - 1. etap 39 NĂm - 2. etap dokręcić o 60° - 3. etap dokręcić o 13° - 4. etap dokręcić o 60° - 5. etap dokręcić o 13° - pokryw łożysk głównych 88 NĂm - pokryw łożysk korbowych (każdorazowo nakrętki nowe) - 1. etap 25 NĂm - 2. etap dokręcić o 100° - 3. etap dokręcić o 15° - pokryw łożysk wałków rozrządu - śruby Æ8 22 NĂm - śruby Æ10 43 NĂm - koła zamachowego (każdorazowo śruby nowe, gwint zabezpieczany przed odkręceniem specjalnym klejem) - 1. etap 30 NĂm - 2. etap dokręcić o 60° - 3. etap dokręcić o 15° - koła zębatego wałka rozrządu zaworów ssących 10 NĂm - koła zębatego pompy wtryskowej 69 NĂm - koła zębatego pompy oleju 44 NĂm - napinacza paska napędu rozrządu 19 NĂm - rolki zwiększającej kąt opasania paska napędu rozrządu 80 NĂm - pompy wtryskowej do jej wspornika 19 NĂm - koła zębatego wału korbowego 196 NĂm - koła pasowego wału korbowego 20 NĂm - pokrywy głowicy 8 NĂm - rozpylaczy do obsad wtryskiwaczy 45 NĂm - wtryskiwaczy do głowicy 50 NĂm - świec żarowych do głowicy 17,5 NĂm - obudowy termostatu 30 NĂm - pokrywy obudowy termostatu 30 NĂm - korka spustu cieczy chłodzącej w kadłubie 39 NĂm - kolektora wydechowego 23,5 NĂm - kolektora ssącego 24,5 NĂm - turbosprężarki do kolektora wydechowego 27 NĂm - pokrywy pompy oleju (gwint zabezpieczany przed odkręceniem specjalnym klejem) 10 NĂm - czujnika ciśnienia oleju 20 NĂm - miski olejowej 10 NĂm - korka spustu oleju silnika 78 NĂm - koła pasowego pompy cieczy chłodzącej 10 NĂm - pompy cieczy chłodzącej do kadłuba 20 NĂm - śrub kół 110 NĂm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25279-wymiana-paska-klinowego-17-dti-isuzu/page/2/#findComment-682235 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vis Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Ok, dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25279-wymiana-paska-klinowego-17-dti-isuzu/page/2/#findComment-682267 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vis Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 przy dokręcaniu było coś około 60 nm później czułem przekręcanie śruby wiec raczej nie 80nm, gdyby ktoś wymieniał tę rolkę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25279-wymiana-paska-klinowego-17-dti-isuzu/page/2/#findComment-684040 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.