Gość andrzej_m55 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 ja u siebie zaznaczyłem flamastrem wodoodpornym położenie śruby i po nagrzaniu sam reguluję lecz minimalnie i jest ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25308-b%C5%82%C4%85d-44-i-45/page/2/#findComment-124073 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 ja u siebie zaznaczyłem flamastrem wodoodpornym położenie śruby i po nagrzaniu sam reguluję lecz minimalnie i jest ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25308-b%C5%82%C4%85d-44-i-45/page/2/#findComment-125573 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pEvo Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Wiesz na razie szukam i nie za bardzo nie wiem o jaką śrubę chodzi jak byś mógł to napisz gdzie jest albo gdzie jej mam szukać. Bo mam tam na wężyku taką hmm "śrubę" tak jak by gumową owiniętą sprężyną czy czymś takim ale nie wiem czy chodzi o ty czy o jakąś na parowniku. A jak chodzi o ta gumową to jak to robisz zaznaczasz i po rozgrzaniu się silnika jej położenie się zmienia czy coś innego?? jak byś mógł to napisz krok po kroku, z góry dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25308-b%C5%82%C4%85d-44-i-45/page/2/#findComment-124058 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pEvo Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Wiesz na razie szukam i nie za bardzo nie wiem o jaką śrubę chodzi jak byś mógł to napisz gdzie jest albo gdzie jej mam szukać. Bo mam tam na wężyku taką hmm "śrubę" tak jak by gumową owiniętą sprężyną czy czymś takim ale nie wiem czy chodzi o ty czy o jakąś na parowniku. A jak chodzi o ta gumową to jak to robisz zaznaczasz i po rozgrzaniu się silnika jej położenie się zmienia czy coś innego?? jak byś mógł to napisz krok po kroku, z góry dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25308-b%C5%82%C4%85d-44-i-45/page/2/#findComment-125558 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 nie znalazłem odpowiedniego zdjęcia ale tu masz zaznaczone czerwoną kropą gdzie znajduje się ta regulacja mieszanki jeśli krokowy jest atrapą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25308-b%C5%82%C4%85d-44-i-45/page/2/#findComment-124051 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 nie znalazłem odpowiedniego zdjęcia ale tu masz zaznaczone czerwoną kropą gdzie znajduje się ta regulacja mieszanki jeśli krokowy jest atrapą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25308-b%C5%82%C4%85d-44-i-45/page/2/#findComment-125551 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pEvo Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Aha no to by pasowało. To teraz jak sobie to zaznaczę to jak sie zagrzeje to co powinno się stać?? powinien się przestawić, ruszyć lub coś i później jak się zagrzeje powinienem to przestawić do tego samego miejsca, masz jakieś wskazówki ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25308-b%C5%82%C4%85d-44-i-45/page/2/#findComment-124044 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pEvo Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Aha no to by pasowało. To teraz jak sobie to zaznaczę to jak sie zagrzeje to co powinno się stać?? powinien się przestawić, ruszyć lub coś i później jak się zagrzeje powinienem to przestawić do tego samego miejsca, masz jakieś wskazówki ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25308-b%C5%82%C4%85d-44-i-45/page/2/#findComment-125544 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rogerek01 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 kręcisz śrubą na wężu w jedną lub w drugą strone, w lewo bodajże zwiększasz przepływ gazu, kręcąc śrubą w prawo zmniejszasz, zmniejsz lub zwiększ, wsiądz do auta przejedz się i stwieradzasz czy brakuje mu mocy czy jest dobrze czy go muli bo ma za dużo gazu, tylko jak Andrzej wspomniał zaznacz sobie najpierw obecne położenie śruby, żebyś jakby co mógł wrócić do stanu obecnego, na cieplym silniku oczywiscie,to taki podstawowy sposób doregulowania instalacji na miejscu samemu bez pomocy gazownika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25308-b%C5%82%C4%85d-44-i-45/page/2/#findComment-124009 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rogerek01 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 kręcisz śrubą na wężu w jedną lub w drugą strone, w lewo bodajże zwiększasz przepływ gazu, kręcąc śrubą w prawo zmniejszasz, zmniejsz lub zwiększ, wsiądz do auta przejedz się i stwieradzasz czy brakuje mu mocy czy jest dobrze czy go muli bo ma za dużo gazu, tylko jak Andrzej wspomniał zaznacz sobie najpierw obecne położenie śruby, żebyś jakby co mógł wrócić do stanu obecnego, na cieplym silniku oczywiscie,to taki podstawowy sposób doregulowania instalacji na miejscu samemu bez pomocy gazownika. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25308-b%C5%82%C4%85d-44-i-45/page/2/#findComment-125509 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.