Gość Anonymous Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 witam szanownych forumowiczow, pojawil mi sie nastepujacy problem , podczas jazdy silnik nagrzewa sie do niemal 90 stopni a w kabinie z nawiewu leci zimne powietrze , co najgorsze parownik od gazu jest caly czas zimny i silnik po jakims czasie gasnie , odpala ale musze dluuugo krecic , czy ktos mial podobny problem ?? czy to mozliwe ze zapowietrzyl sie uklad chlodzenia ? jesli tak to czy ktos wie jak odpowietrzyc , silnik 1.2 16v, prosze o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 witam szanownych forumowiczow, pojawil mi sie nastepujacy problem , podczas jazdy silnik nagrzewa sie do niemal 90 stopni a w kabinie z nawiewu leci zimne powietrze , co najgorsze parownik od gazu jest caly czas zimny i silnik po jakims czasie gasnie , odpala ale musze dluuugo krecic , czy ktos mial podobny problem ?? czy to mozliwe ze zapowietrzyl sie uklad chlodzenia ? jesli tak to czy ktos wie jak odpowietrzyc , silnik 1.2 16v, prosze o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeryf Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Tak. Masz zapowietrzony układ chłodzenia. Uzupełnij jego stan w zbiorniczku do poziomu max. Odpal auto na benzynie i czekaj aż załączy się wentylator chłodnicy. To jest najprostszy sposób odpowietrzenia układu. Nie przełączaj na LPG do nie odpowietrzysz układu. Podczas nagrzewania auta korek zbiorniczka nie może być zakręcony na max.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeryf Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Tak. Masz zapowietrzony układ chłodzenia. Uzupełnij jego stan w zbiorniczku do poziomu max. Odpal auto na benzynie i czekaj aż załączy się wentylator chłodnicy. To jest najprostszy sposób odpowietrzenia układu. Nie przełączaj na LPG do nie odpowietrzysz układu. Podczas nagrzewania auta korek zbiorniczka nie może być zakręcony na max.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 dla jasnosci , rozumiem ze dopelnic pod korek plynem i zostawic leciutko poluzowany zeby powietrze moglo ujsc, tak? mam tylko pytanie co ze zbiorniczkiem przelewowym (ten plastikowy gdzie odchodzi nadmiar plynu) tez mam go zapelnic?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 dla jasnosci , rozumiem ze dopelnic pod korek plynem i zostawic leciutko poluzowany zeby powietrze moglo ujsc, tak? mam tylko pytanie co ze zbiorniczkiem przelewowym (ten plastikowy gdzie odchodzi nadmiar plynu) tez mam go zapelnic?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 dopelnic pod korek plynem i zostawic leciutko poluzowany zeby powietrze moglo ujsc... wlej ,,do połowy'' - nie zakręcaj korka wcale - odpal auto - możesz ponaciskać przewody gumowe - obserwuj poziom płynu i w razie ubywania dolej trochę - poczekaj aż się włączy wentylator - zakręć korek ... powinno być w porzo ... pozdro ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 dopelnic pod korek plynem i zostawic leciutko poluzowany zeby powietrze moglo ujsc... wlej ,,do połowy'' - nie zakręcaj korka wcale - odpal auto - możesz ponaciskać przewody gumowe - obserwuj poziom płynu i w razie ubywania dolej trochę - poczekaj aż się włączy wentylator - zakręć korek ... powinno być w porzo ... pozdro ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 niestety nic to nie dalo , zwymienilem caly plyn w ukladzie i dalej nic, dokladnie przesledzilem jednak zjawisko i oto co zaobserwowalem , ogrzewanie przestaje dzialac w czasie jazdy temperatura sie , po porzadnym dodaniu gazu kilka razy do maksymalnych obrotow ogrzewanie zaskakuje i znow leci cieple i temperatura spada (wszystko to w czasie jazdy) moze ktos w ten sposob stwierdzi co jest usterka?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 niestety nic to nie dalo , zwymienilem caly plyn w ukladzie i dalej nic, dokladnie przesledzilem jednak zjawisko i oto co zaobserwowalem , ogrzewanie przestaje dzialac w czasie jazdy temperatura sie , po porzadnym dodaniu gazu kilka razy do maksymalnych obrotow ogrzewanie zaskakuje i znow leci cieple i temperatura spada (wszystko to w czasie jazdy) moze ktos w ten sposob stwierdzi co jest usterka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.