Skocz do zawartości

X14XE - Problemów masa...


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam,

 

Zakładam temat tutaj ponieważ na forum Tigry jak i w naszym dziale na forum Opla24, w odpowiednich działach ruch jest znikomy.

 

Zacznę od tego, że jestem użytkownikiem Tigry od ponad roku.

Zaślepiłem EGR, wymieniłem kable WN, świece, oleje, filtry, płyny.

 

Od jakiegoś czasu auto po nagrzaniu traci swą moc, parska, dusi się, nie podnosi z niskich obrotów.

 

Map sprawny, sprawdzany milion razy, wymieniony czujnik temp. wody, wymieniony czujnik załączania wentylatora chłodnicy, zaślepiony egr.

 

Porcja błędów:

 

12 - Start diagnostyki;

47 - Zawór recyrkulacji spalin - EGR;

43 - Układ recyrkulacji spalin

66 - Potencjometr CO lub jego obwód, wysokie napięcie (Bosch Motronic)

18 - System regulacji spalania stukowego

45 - Sonda lambda lub jej obwód, za bogata mieszanka paliwowo – powietrzna

19 - Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał

33 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie

34 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie

 

Proszę o pomoc, bo powoli opadam z sił i tracę cierpliwość a z natury jestem człowiekiem nerwowym. Wraz z cierpliwością upada miłość do auta... ;p

 

A tak na poważnie, jeżeli ktoś coś może pomóc to bardzo, ale to bardzo proszę o rady.

Pozdrawiam!

 

Silnik x14xe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam! Wlaczam sie do pytania bo ja tez mam podobny problem,tyle ze mi nie chce chodzic juz na zimnym silniku.Tez mam bledy 43 45 47 i 66,sonda wymieniona,potencjometr tez jak i zaplon i materialy eksploatacyjne. A na gazie chodzi mi normalnie :wesoly: .Dziwna i denerwujaca sprawa,zwlaszcza ze zaden warsztat nie umie mi pomoc :wink: Pozdro!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 - czujnik położenia zaworu EGRMyślę, że przed zaślepieniem nie wyczyściłeś zaworu, albo jest on niesprawny mechanicznie.

43 Primary ignition (distributor systems) High voltage

66 Throttle position sensor (TPS) Hose broken

 

 

Myślę, że zgubiłeś masę.

Masę czujników, szukaj jakiejś małej urwanej masy na silniku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość daropierwszy

18 - System regulacji spalania stukowego

Prawdopodobnie wystarczyło by wymienić czujnik spalania stukowego i wszystko powinno wrócić do normy.

A licznik działa prawidłowo? bo raczej przy tej usterce

19 - Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał

nie powinien pracować, a i mogą być problemy z silnikiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności