Skocz do zawartości

Odchylenie koł od pionu tył!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

poczytałem troche i utwierdzam sie w przekonaniu ze wina tego odchylenia kół, tzn. tak jak by auto było obciażone! oraz stuków mogą, a być raczej są na pewno tuleje wahacza!! I na allegro znalazlem taką

http://www.allegro.pl/item175422132__tulej..._vectra_b_.html http://www.allegro.pl/item176220638_tuleje...b_orginal_.html

Czytałem że polecana jest firma Lemforder, no ale może ktoś coś wie o tych wyżej:) Pozdrawiam czekam na opinię:beer: a może coś innego byloby trwale:))

 

Problem dotyczy Opla Vectry B kombi rocznik 1997 przebieg 196 tyś X20DTL

 

 

 

 

poprawiłem błędy i literówki/blowal

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

He he chodzi mi ocene na temat tuleji wahacza tynego:)) Bo wydaje mi sie żę to one sa przyczyną stukania no i odchylenia kół:wink: Fajnie by było dowiedzieć sie coś na temat jakości tuleji tych z aukcji linki podane wyżej:)czy lepiej inna firma np Lemforder ktore są droższe ale możliwe że nieznaczy lepsze:):beer:

Przyznaje co do wczesniejszego opisu strasznie zakreciłem wybacz -ja37-

Teraz juz chyba bedzie jasne :mrgreen:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
wydaje mi sie żę to one sa przyczyną stukania no i odchylenia kół:shock:
Morgen są to tuleje pływające i to one często są przyczyną stukania w tylnym zawieszeniu (taki mankament Vectr).A jeżeli chodzi o kąt pochylenia kół to z tyłu masz nieregulowane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
wydaje mi sie żę to one sa przyczyną stukania no i odchylenia kół:shock:
Morgen są to tuleje pływające i to one często są przyczyną stukania w tylnym zawieszeniu (taki mankament Vectr).A jeżeli chodzi o kąt pochylenia kół to z tyłu masz nieregulowane.

Wiec twierdzisz żę tuleje nie sa tego powodem iż kola są odchylone w dolnej cześći ? Bo ja jestem w tym coraz bardziej utwierdzony że to wąłsnie one! A czy przypadłość no też nie d końca nić nie jest wieczne 200 tyś przejechane i 80 w Polsce a samochun nie jest obciążany !!

Pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Morgen,jeżeli masz mocno wybite tuleje to napewno kąt się też zmienił.Na Twoim miejscu zrobił bym zawieszewnie z tyłu,a następnie podjechał na stacje diagnostyczną żeby zmierzyli kąt pochylenia.Tam Ci powiedzą czy kąty masz w granicy dopuszczalnej tolerancji.Z tego co pamiętam to z tyłu masz kąty w "minusie" czyli pochylone górą do środka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
ja mialem podobny problem w VA okazalo sie ze strzelilo mi lozysko w piascie ...sprawdz je

 

co do łożyska no to jedno koło troche ciężej sie obraca niż 2 gie. Byłem na szarpaczach ale nic na tyle nie wykazałao/ nieweim czy tylko dlatego że bardziej skupili sie na przodzie? A co do odchylenia to nie było tego wczesniej a teraz zaraz widać :( Wiec już niemam pojecia czy robić tuleie czy nie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności