Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 witam czy ktoś mógłby mi podać jaką średnice ma mieć ten zawór zwrotny paliwa do zafiry 8mm czy 10mm?? z góry bardzo dziękuję   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26012-zimno-i-nie-odpala/page/2/#findComment-114113 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t0mall Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Sintra TD ma to do siebie że rozrusznik słabo kręci.Jakby nie miał siły albo aku był wyczerpany.Mam to samo.Ja jeszcze sprawdził bym czy na pewno świece grzeją bo to też bolączka tego modelu. Ostatnio taki przypadek że nie chciał odpalić miałem jak temperatura spadła poniżej -17. Ale wtedy samochód stał około 16 godzin i niestety nie zapalił bo akumulator był słaby i po jakimś czasie padł.Ale gdyby rozrusznik szybciej kręcił to napewno by zapalił. Niestety ten rozrusznik to lipa.Albo jest za słaby albo dostaje za mało prądu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26012-zimno-i-nie-odpala/page/2/#findComment-113165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bodzio012 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 witam czy ktoś mógłby mi podać jaką średnice ma mieć ten zawór zwrotny paliwa do zafiry 8mm czy 10mm?? z góry bardzo dziękuję 8mm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26012-zimno-i-nie-odpala/page/2/#findComment-113162 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 dzięki bardzo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26012-zimno-i-nie-odpala/page/2/#findComment-113052 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 witam mam taki problem miesiac temu zostala wymieniona pompa wtryskowa i jak auto jest zimne odpala ladnie a jak cieple to gorzej trzeba dluzej krecic lub zlapie i zgasnie gdzie szukac usterki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26012-zimno-i-nie-odpala/page/2/#findComment-112439 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 aaaaa chlopaki, kto glosowal na usczelke pod glowice, to mial racie. To woda z chlodzenia motora sie pod lakiem dostaje do silnika i jak chlodnie, to sie rozpina. I rano duzy duzy problem z startami. Usczelke nie mienilem, tylko zavsze po wyonczeniu silnika otworzi pojemniczek na wode. Poprawdzie, ja z nim i tak jezdzie. Samochod niekopczy, jezdzi, i nie ma problemu odpalac i rano przy - 17. To mialem w wengrach. Po zimie chyba usczelka bede nowa, tylko sie boji, bo jak zawsze, tak juz raz das glowice nadol, juz nikdy nie bedes miac to samo moc w silniku. Prosze pekazac ta sprawa s zbiornikem wody i chlopakowi, co ma ten samy klopot s ta czerwona sintra, bo ja na nego nie mam ani kontakt ani nevie, tak on sie nazywa. Posdrawiam wszystkich opelowcow, i zyczy udanego i sczestliwego nowego roku. I dziekuje wszystkim, co sie staraja pomoc drugim swoja wiedza i doradztwami. (przeprasza za to pisanie, to mnie po polsku jescze bardzo pisanie nie idzie.) -ale stara sie. [ Dodano: Wto Sty 12, 2010 18:20 ] jaj, przeprasza, to woda tam sie dostaje pod tlakem, ni pod lakiem. bo mowia, ze tam cisnienie 0,6 bar i wiecej. to pod TLAKEM. [ Dodano: Wto Sty 12, 2010 18:27 ] i znalazlem cie. Mialem ten samy problem, zostaw pootwarty pojemniczek na wode do chlodzenia, i nie zawieraj. tylko z czasu na czas kontroluj, czy nie brakuje wody. Ona jak nie ma cisnienie w systemie chlodzenia, nie cisnie sie do cylindrow a nie robi klopoty. Mnie startuje bez problemow od doby, jak zostawia otwarte, i po zimie idzie nowa usczelka glowicy. Ale do tej pory zostawiac tak na pol otwarte. I po problemach. [ Dodano: Wto Sty 12, 2010 18:29 ] Sintra TD ma to do siebie że rozrusznik słabo kręci.Jakby nie miał siły albo aku był wyczerpany.Mam to samo.Ja jeszcze sprawdził bym czy na pewno świece grzeją bo to też bolączka tego modelu. Ostatnio taki przypadek że nie chciał odpalić miałem jak temperatura spadła poniżej -17. Ale wtedy samochód stał około 16 godzin i niestety nie zapalił bo akumulator był słaby i po jakimś czasie padł.Ale gdyby rozrusznik szybciej kręcił to napewno by zapalił. Niestety ten rozrusznik to lipa.Albo jest za słaby albo dostaje za mało prądu. otwieraj pojemnicek na wode do pol gwintu i zostaw by nie bylo tam cisnienie. I bez problemoooooooooooooooooooooooooooow. Pozdrawiac.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26012-zimno-i-nie-odpala/page/2/#findComment-110888 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Witam. To nietakie proste .Układ powinien być zamknięty bo wtedy woda zaczyna się gotować powyżej 100st. W układzie otwartym zacznie standartowo i szybciej wyparuje . A jak staniesz w korku to przekichane. Lepiej to napraw już . Pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26012-zimno-i-nie-odpala/page/2/#findComment-110833 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STRUS_TM Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Cześć! Baki ma rację-przerabiałem to w Viki-jak "poszła" uszczelka w korku zbiorniczka. Lepiej zrób od razu- koszty te same,a w przypadku przegrzania silnika straty mogą jeszcze wzrosnąć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26012-zimno-i-nie-odpala/page/2/#findComment-110810 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 KOLEDZY pozwólcie, że sie dopnę do tematu. Mam identyczny problem, ze swoją Sintrą i może to o czym piszecie, jest rozwiązaniem mojego problemu. Wytłumaczcie mi tylko jaśniej skąd ta woda i gdzie się dostaje. Opiszę po polsku ten problem. Rozrusznik (Bosch-a) kręci bardzo słabo, bo jest bez przekładni i po kilkunastu sekundach zegary sie zerują, jakby wysiadł całkowicie, ale to złudzenie. Dlaczego? Ano dlatego, ze jak go podłączam pod prostownik, to pobór prądu jest na poziomie 1,5A, czyli NIC. Zrobiłem już wszystko. Pompę, nowy aku, nowe świece, turbo po remoncie, nowy program, uszczelniłem filtr paliwa, uszczelka pod głowicą wymieniona po szlifie i jeszcze wiele innych o których już zapomniałem. Nie jest to chyba wina akumulatora, nie sądzicie? Ciekawe jest to, co piszecie o wodzie i luzowaniu korka od zbiorniczka wyrównawczego. Może mi ktoś przybliżyć problem? Z góry dziękuję   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26012-zimno-i-nie-odpala/page/2/#findComment-92617 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Witam. Czy akumulator sprawny , czy na klemach jest dobry kontakt ? Rozrusznik pobiera prąd w granicach 200do 600A w zalezności od samochodu i samego rozrusznika więc sprawdzanie go z prostownika niema senu. Jak już to prosto z kumulatora ale bez obciążenia też to zabardzo niema sensu. Jak zegary się zerują to wszystko wskazuje ,że akumulator jest kaput . A jak aku na 100% sprawny to tuleje w rozruszniku na 90%. Pozdr. Program wgrywałeś u kogo? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26012-zimno-i-nie-odpala/page/2/#findComment-92527 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.