Skocz do zawartości

zimno i nie odpala


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Dzien dobry chlopaki, to temat ciezky i dla fachowcow z opla. Moja Sintra zdecydowala, ze jak temperatura pod zero, to ona nie odpali. Dokladnie: rozrusznik kreci jak z poslednich sil, swiece grzeja, tylko ten rozrusznik nie da rady krecic. Po piatej-siestej probe rozrusznik zacnie pomalu lapac, i tak na 10-ta probe juz zacina krecic.(nie tak jak normalnie, ale uruchomi silnik)

No i teraz notatky:-bateria juz druga(tylko zapozicona z serwisu, probnie, jesli te dwie przed tym byli w porzadku) nie pomaga

-rozrusznik po kompletnym remoncie(w serwisu ktory tylko regeneracia sie zajmuje+gwarancia)nie pomaga

To ja (ani fachowcy z Opla) nie wiedza, o co tu chodzi. Jak tylko silnik zadziala i zaraz wywonczy sie, to juz odpala normalnie. To tylko z rana pierwszy raz. Wyglada jak by stal w mrazach -80.

Ktoś coś doradzi :mrgreen:

 

zmieniłem tytuł/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam.

Dwie sprawy:

1 - wymień filtr paliwa i sprawdź czy niema tam czasami wody.

2 - przez noc prawdopodobnie paliwo spływa do baku i układ paliwowy sie zapowietrza,

albo coś jest nieszczelne ,że paliwo się cofa,coś z pompą paliwa lub zamontuj za pompą paliwową zawór zwrotny aby paliwo sie niecofało.

Stawiam na zapowietrzanie się układu paliwowego.

pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Z tego co piszesz,to sprawdziłbym,czy masz oryginalny rozrusznik od diesla. Nie wiem,jak w Sintrze (Baki-pomóż! :mrgreen: ),ale może ten,który masz założony, jest za słaby. Sprawdź,jakie jest napięcie na rozruszniku w momencie zadziałania( pod obciążeniem). Sprawdź stan zębów na kole zamachowym i w rozruszniku. I jeszcze jedna możliwość-duży opór silnika w momencie rozruchu-zbyt gęsty olej,spasowanie części,itd. Było może coś robione przy silniku?Nic innego nie przychodzi mi do głowy.Powodzenia!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

dziekuje chlopaki, ja nie bardzo po polsku wie pisac, no postara sie jescze raz wytlumacic.

Rozrusnik kreci jak by wogole zablokowany silnik, to znaczy ze zakreci jak by bateria rozladowana, alebo ,,po mojemu,, jak by umieral. (nic z paliwem, filtrami ani ze paliwo pada)

po pare seriach probowek, (dla mnie jak by sie zmarznety silnik troche rozruszal) rozrusznik zacne prispieszac, no i po takych 10 probach juz silnik naskoczi.

Prawda jest, ze kdzies mi sie gubi woda z chlodzenia silnika, ale pod samochodem nikdy nie bylo ani znaku, zeby byl vyciek. Z tego powodu ja zacalem myslec na coz, jak ze ktoryz kanal w silniku jest peknety, woda(ocziwiscie mam lycol do -30) dostaje sie kdzie nie ma, i robi klopotu. Jest to tylko teoria, bardzo nie prawdopodobna, tylko ze jak juz fachowci zalamali rece, to ja juz nie wie.

No i powiekszynie samochod parkuje przodem nadol, bo w przypadku ze nie da rozrusznik rady, to go slizne z kopca, przecez jest lancuch na rozrzadu, to jak tak delikatnie, to nic sie nie stane.

No i nie jestem Polakem, to bardzo przeprasza za to jak pisze, moze jest smieszne, jestem w polsce tepero 3 lata i jescze nie umie pisac. (tylko takie te brzydkie, co na kazdej sciane widac). :mrgreen:))

 

[ Dodano: Czw Gru 17, 2009 00:52 ]

Dla STRUS_TM

Rozrusznik byl sprawdzony, i jest originalny. Nie wiem, czy mozna go za coz zamienic, wiesz jak to z czesciami do sintry, co sztuka to original, i nie ma mozliwosci by tam dopasowac coz innego. Ten olej mi tak samo prdzysedl na pomysl, mam tam polosyntetyczny, tak jak mowia ze powinno byc. Przejechano 4000 km, ale facet ktory mial ta sintra przed tym jezdzil na jednym oleju chyba 20 000. Tak wygladal, jak ja mienilem fitr i olej. To katastrofa. Dla tego zdecydowalem mienic kompletne wszystko, i jak on udawal, ze co on tam mienil.

Byl robiony test na baterii (wies, taky jak ile wytrzima, to takym szmiesznym aparatem, co mu sie z niego kopcic zacelo jak 3 raz wonczil) no i bateria trzyma jak cholera. Jescze co, ta jes tam tak dziwnie robiony alarm, i on jest podwanczany cez gdzie jakie czujniky, wogole kazdy elektryk kreci glowa, jak zobaczy. To jade jescze odpajac alarm i zobaczy. Ale i tak dzieky za rade.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sie gubi woda z chlodzenia silnika

Ciekawe, czy uszczelka głowicy ok........

Jak w cylindrze się zbierze woda z układu chłodzenia, to każdy rozrusznik będzie miał ciężko, zanim ją wyrzuci do wydechu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zdzichowina

Witam .I to będzie .Uszkodzona uszczelka pod głowicą .Płyn chłodzący dostaje się pod tłoki .Miałem podobny przypadek .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bodzio012

Witam .I to będzie .Uszkodzona uszczelka pod głowicą .Płyn chłodzący dostaje się pod tłoki .Miałem podobny przypadek .

I do tego niech go jeszcze mrozik przyłapie to niczym nie ruszysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności