ArKos Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 widzisz... teraz jasne to podciśnienie możesz zaślepić troche na niekorzyść ekologii, ale mozesz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26064-problem-z-podci%C5%9Bnieniem/page/2/#findComment-116772 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebatdm Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 [ Dodano: Nie Gru 20, 2009 12:47 ]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26064-problem-z-podci%C5%9Bnieniem/page/2/#findComment-116771 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 a ta fotka nr2 to EGR podciśnienie wskazane strzałką też możesz zaślepić, koniecznie od strony kabiny, bo to podciśnienie steruje pracą nawiewów, a w zasadzie ją umożliwia i jak go nie będzie, to nie przełączysz na panelu nic (na nogi/szyba/oba/obieg wewn itp) przy EGR-ze możesz olać i zostawić nawet nie zaślepione [ Dodano: Nie Gru 20, 2009 12:49 ] na trzeciej fotce niestety nie kojarzę... wydaje mi sie że to kolektor ssący i wychodzące z niego podciśnienie takie podciśnienie właśnie leci do kabiny na sterowanie panelem ogrzewania i wentylacji i ono być musi bo nie będzie nic działało na panelu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26064-problem-z-podci%C5%9Bnieniem/page/2/#findComment-116770 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebatdm Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26064-problem-z-podci%C5%9Bnieniem/page/2/#findComment-116767 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 4 - to ma lecieć do serwa hamulca, ma być na tym przewodzie zaworek zwrotny 5 - to te podciśnienia o których wcześniej pisałem, lecą do kabiny na regulatory w panelu sterowania ogrzewaniem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26064-problem-z-podci%C5%9Bnieniem/page/2/#findComment-116756 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebatdm Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam wszystkich a więc przewód nr 1 mam podłączony do elektrozaworu pod spodem auta koło rozrusznika wejscie z góry przewód nr 2 od EGR podłączony jest do przewodu nr 3 jest on w bloku silnika koło węża który idzie do serwa przewód nr 5 łaczy się z przewodem nr 4 trójnikiem ( choć nie wiem czy to jest dobrze podłączone ) i 4 idzie do serwa a 5 do elektrozaworu wejscie z boku.Obydwa elektrozawory są podłączone ze sobą i wężyk wchodzi pod spodem do kolektora ssącego.Czy ktoś wie jak to wszystko jest podłączone i czy dobrze ? A i jeszcze jedno mam wysokie obroty i jak odłącze wtyczkę od krokowca to obroty maleją czyściłem go już nie raz lecz to tylko usuwa awarię na chwilę lepiej kupić używany oryginalny czy nowy zamiennik z allegro ? Ceny za krokowca zaczynają się od 65 zł za zamienniki.Bardzo dziękuję za pomoc w wystawieniu zdjęć. [ Dodano: Nie Gru 20, 2009 13:33 ]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26064-problem-z-podci%C5%9Bnieniem/page/2/#findComment-116748 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.