ArKos Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 widzisz... teraz jasne to podciśnienie możesz zaślepić troche na niekorzyść ekologii, ale mozesz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebatdm Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 [ Dodano: Nie Gru 20, 2009 12:47 ]   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 a ta fotka nr2 to EGR podciśnienie wskazane strzałką też możesz zaślepić, koniecznie od strony kabiny, bo to podciśnienie steruje pracą nawiewów, a w zasadzie ją umożliwia i jak go nie będzie, to nie przełączysz na panelu nic (na nogi/szyba/oba/obieg wewn itp) przy EGR-ze możesz olać i zostawić nawet nie zaślepione [ Dodano: Nie Gru 20, 2009 12:49 ] na trzeciej fotce niestety nie kojarzę... wydaje mi sie że to kolektor ssący i wychodzące z niego podciśnienie takie podciśnienie właśnie leci do kabiny na sterowanie panelem ogrzewania i wentylacji i ono być musi bo nie będzie nic działało na panelu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebatdm Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 4 - to ma lecieć do serwa hamulca, ma być na tym przewodzie zaworek zwrotny 5 - to te podciśnienia o których wcześniej pisałem, lecą do kabiny na regulatory w panelu sterowania ogrzewaniem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebatdm Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam wszystkich a więc przewód nr 1 mam podłączony do elektrozaworu pod spodem auta koło rozrusznika wejscie z góry przewód nr 2 od EGR podłączony jest do przewodu nr 3 jest on w bloku silnika koło węża który idzie do serwa przewód nr 5 łaczy się z przewodem nr 4 trójnikiem ( choć nie wiem czy to jest dobrze podłączone ) i 4 idzie do serwa a 5 do elektrozaworu wejscie z boku.Obydwa elektrozawory są podłączone ze sobą i wężyk wchodzi pod spodem do kolektora ssącego.Czy ktoś wie jak to wszystko jest podłączone i czy dobrze ? A i jeszcze jedno mam wysokie obroty i jak odłącze wtyczkę od krokowca to obroty maleją czyściłem go już nie raz lecz to tylko usuwa awarię na chwilę lepiej kupić używany oryginalny czy nowy zamiennik z allegro ? Ceny za krokowca zaczynają się od 65 zł za zamienniki.Bardzo dziękuję za pomoc w wystawieniu zdjęć. [ Dodano: Nie Gru 20, 2009 13:33 ]   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.