Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 witam mam astre f 1.8 automat po zapaleniu na zimnym silniku właczeniu biegu swieci sie kontrolka s tryb awaryjny po zagrzaniu sie silnika usterka znika czy to moze jest selektor biegów? pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26079-skrzynia-automatyczna-astra18/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 dlaczego na nas krzyczysz? chyba że caps lock ci się zaciął... proszę poprawić treść posta i usunąć duże litery- w internecie oznaczają krzyk jeśli nie poprawisz, wyślę do kosza i będziesz musiał jeszcze raz pisać - masz czas do następnego logowania KONTROLKA SKRZYNI (S) TRYB AWARYJNYzacznijmy od tego, że literka "S" wewnątrz zębatki to nie tryb awaryjny tylko tryb sporttryb awaryjny to ikonka "!" w zębatce możliwe, że przycisk SPORT na lewarku jest brudny lub zawilgocony   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26079-skrzynia-automatyczna-astra18/#findComment-117389 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 tak ale silnik włacza sie w tryb awaryjny i jedzie na 3 biegu i miga kontrolka s na desce rozdzielczej przycisk sport nie uruchamiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26079-skrzynia-automatyczna-astra18/#findComment-117373 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 odczytaj błędy skrzyni i będziesz wiedział co jest poziom oleju masz prawidłowy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26079-skrzynia-automatyczna-astra18/#findComment-117369 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 odczytaj błędy skrzyni i będziesz wiedział co jest poziom oleju masz prawidłowy? na ciepłym silniku jest na maxa olej jezdze na bp autran problem mam tylko w zimie jak jest wiekszy mróz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26079-skrzynia-automatyczna-astra18/#findComment-117366 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 tak czy siak odczytaj bledy moze to selektor a moze cos powzniejszego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26079-skrzynia-automatyczna-astra18/#findComment-117362 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 tak czy siak odczytaj bledy moze to selektor a moze cos powzniejszego pozycjoner wyczysciłem i dzis nie było problemu hmm moze zbieg okolicznosci moze kilka stopni mniej mrozu wczoraj było 16 dzis 14 wymienie olej dla swietego spokoju bo juz 30 tys zrobiłem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26079-skrzynia-automatyczna-astra18/#findComment-117133 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xmatty Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 zacznijmy od tego, że literka "S" wewnątrz zębatki to nie tryb awaryjny tylko tryb sport tryb awaryjny to ikonka "!" w zębatce możliwe, że przycisk SPORT na lewarku jest brudny lub zawilgocony A no widzisz w oplu f 1.8 symptomem wejścia skrzyni w tryb awaryjny jest jednak s w zębatce. Kłopot w tym, że garażowym sprzętem nie podepniesz się do skrzyni biegów, żeby odczytać kody błędów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26079-skrzynia-automatyczna-astra18/#findComment-114883 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Kłopot w tym, że garażowym sprzętem nie podepniesz się do skrzyni biegów, żeby odczytać kody błędów bzdura... gniazdo diagnostyczne 10 pin zwierasz drutem A i C i wymiga tak samo jak w wypadku silnika kolega tak odczytywał błędy u siebie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26079-skrzynia-automatyczna-astra18/#findComment-114879 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xmatty Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Kłopot w tym, że garażowym sprzętem nie podepniesz się do skrzyni biegów, żeby odczytać kody błędów bzdura... gniazdo diagnostyczne 10 pin zwierasz drutem A i C i wymiga tak samo jak w wypadku silnika kolega tak odczytywał błędy u siebie No na to nie wpadłem, byłem pewien że na starym złączu da sie tylko silnik A i B. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26079-skrzynia-automatyczna-astra18/#findComment-114715 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.