Skocz do zawartości

skrzynia automatyczna astra1.8


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam

 

mam astre f 1.8 automat po zapaleniu na zimnym silniku właczeniu biegu swieci sie kontrolka s tryb awaryjny po zagrzaniu sie silnika usterka znika

czy to moze jest selektor biegów?

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego na nas krzyczysz? :(

chyba że caps lock ci się zaciął...

 

proszę poprawić treść posta i usunąć duże litery- w internecie oznaczają krzyk

jeśli nie poprawisz, wyślę do kosza i będziesz musiał jeszcze raz pisać - masz czas do następnego logowania

 

KONTROLKA SKRZYNI (S) TRYB AWARYJNY

zacznijmy od tego, że literka "S" wewnątrz zębatki to nie tryb awaryjny tylko tryb sport

tryb awaryjny to ikonka "!" w zębatce

 

możliwe, że przycisk SPORT na lewarku jest brudny lub zawilgocony

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tak ale silnik włacza sie w tryb awaryjny i jedzie na 3 biegu i miga kontrolka s na desce rozdzielczej przycisk sport nie uruchamiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

odczytaj błędy skrzyni i będziesz wiedział co jest

 

poziom oleju masz prawidłowy?

na ciepłym silniku jest na maxa olej jezdze na bp autran problem mam tylko w zimie jak jest wiekszy mróz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tak czy siak odczytaj bledy

moze to selektor a moze cos powzniejszego

pozycjoner wyczysciłem i dzis nie było problemu hmm moze zbieg okolicznosci moze kilka stopni mniej mrozu wczoraj było 16 dzis 14

wymienie olej dla swietego spokoju bo juz 30 tys zrobiłem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

zacznijmy od tego, że literka "S" wewnątrz zębatki to nie tryb awaryjny tylko tryb sport

tryb awaryjny to ikonka "!" w zębatce

 

możliwe, że przycisk SPORT na lewarku jest brudny lub zawilgocony

A no widzisz w oplu f 1.8 symptomem wejścia skrzyni w tryb awaryjny jest jednak s w zębatce. Kłopot w tym, że garażowym sprzętem nie podepniesz się do skrzyni biegów, żeby odczytać kody błędów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kłopot w tym, że garażowym sprzętem nie podepniesz się do skrzyni biegów, żeby odczytać kody błędów

bzdura... gniazdo diagnostyczne 10 pin zwierasz drutem A i C i wymiga tak samo jak w wypadku silnika

kolega tak odczytywał błędy u siebie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kłopot w tym, że garażowym sprzętem nie podepniesz się do skrzyni biegów, żeby odczytać kody błędów

bzdura... gniazdo diagnostyczne 10 pin zwierasz drutem A i C i wymiga tak samo jak w wypadku silnika

kolega tak odczytywał błędy u siebie

No na to nie wpadłem, byłem pewien że na starym złączu da sie tylko silnik A i B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności