Gość jola_dolas Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem tu nowa i oczekuję wyrozumiałości i cierpliwości jak dla kobiety. Mam zafirę 2.0 Dti z 2000 roku i duuuży problem. Auto nie dobrej ma dynamiki charakteryzuje się bardzo twardą pracą silnika, na niskich obrotach słychać spalanie stukowe. Ręce mi już opadły i nie wiem co robić. Pompa wtryskowa zregenerowana, wtryski sprawdzone i wszystko z nimi ok, pompa vacuum wymieniona na nową podciśnienie -1 bar, elektrozawory i zawór egr nowe, żadnego błędu po badaniu KTS-em, 3 razy wymieniany czujnik położenia wału korbowego,czujnik temperatury płynu chłodzącego, wyczyszczony kolektor dolotowy, wymienione turbo, przepływka nowa boscha, paliwo zmieniane z różnych stacji, nigdy jakaś tandeta, żadnej poprawy, dodam ,że auto odpala od pierwszego strzału, zawsze. Samochodu sprzedać nie mogę bo klienci nie dają się nabrać. Jeśli wy mi nie poradzicie drodzy forumowicze to nie już nie wiem co mam robić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26127-twarda-praca-silnika-20-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boogoo Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Koleżanko jola,jestem w stanie to zrobic.Ale mieszkasz za daleko. Czy po wymianie tego wszystkiego,został przeprowadzony proces zerowania,a później programowania cyklu pracy komputera?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26127-twarda-praca-silnika-20-dti/#findComment-116849 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jola_dolas Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Dzięki boogoo za zainteresowanie moim ciężkim przypadkiem. Jeśli chodzi o ten proces o którym piszesz to z pewnością nie. Kręcę się w kółko i żadnych konkretów. Wiem, że pewnie to tajemnica zawodowa, ale może coś bliżej na temat tego zerowania komputera. Muszę jeszcze nadmienić bo wcześniej tego nie napisałam, że zdarzają się momenty gdzie silnik pracuje zdecydowanie lepiej, ale nie mogę znaleźć zależności w jakich okolicznościach następuje poprawa. Nieraz po zapaleniu zdarza się ale bardzo rzadko, że jest prawie wszystko ok, nieraz po postoju godzinnym i ostygnięciu silnika i ponownym rozruchu zaczyna pracować miękko, a nieraz bardzo długo nic tylko wciąż twarda praca i trzęsienie silnika podczas zapalania i gaszenia. Czy w dalszym ciągu będzie to z tym komputerem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26127-twarda-praca-silnika-20-dti/#findComment-116615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boogoo Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Czy w dalszym ciągu będzie to z tym komputerem?Tak!!Na 100%.Tylko nie daj sobie wymienic komputera.Pisałem gdzieś już o tym.Poszukaj proszę .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26127-twarda-praca-silnika-20-dti/#findComment-116539 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jola_dolas Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Szukam z bratem na razie kogoś kto zna się na rzeczy i by to zrobił, ale za bardzo nie wiedzą ci spece o co chodzi, natomiast proponują wgranie nowego softu, ale czy to to o czym piszesz boogoo? Nikt w okolicach Zduńskiej Woli nie pojęcia o czym mowa. Może, któryś z forumowiczów z okolic Łodzi wie gdzie można wyzerować komputer a potem zaprogramować cykl pracy komputera?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26127-twarda-praca-silnika-20-dti/#findComment-116298 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Polecam okolice Kalisza, Koscielna Wies, p. Karpisiewicz, w podobnej sytuacji moja zafire uleczyl, i w ogole to jest koles z wieloletnim doswiadczeniem pracy w serwisie Opla   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26127-twarda-praca-silnika-20-dti/#findComment-116252 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jola_dolas Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 No i kicha komp zresetowany, wrzucony nowy soft i dalej to samo. Załamka na całego. Facio, który wgrywał nowy soft, powiedział, że się za bardzo nie zna na pompach i mechanice, bo on jest elektrykiem samochodowym, ale jak dla niego te przyczyny mogą być spowodowane zbyt wczesnym wtryskiem (źle zsynchronizowana pompa ze sterownikiem), lub uszkodzonym wtryskiwaczem, polecił mi udać się do jakiegoś gościa od pomp, co ma techa a nie KTS-a, bo na techu ponoć można zobaczyć kąt zadany przez komp. i uzyskany w rzeczywistości, a na KTS-ie tego nie widać dokładnie. Dzwoniłam do p. Karpisiewicza jak polecił mi damianrr, ale prosił o kontakt po nowym roku. Sprawiał wrażenie, że wie w czym rzecz, trudno tyle już za mną to spróbuję jeszcze raz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26127-twarda-praca-silnika-20-dti/#findComment-114268 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boogoo Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 To ktoś to zrobił nie do końca Jeśli WSZYSTKIE czujniki masz powymieniane na nowe i pompa chodzi, to auto muuusi chulac miękko i cicho.U mnie tak samo było.Szukałem na 3 forach(poszukaj moje posty z przed roku),studiowałem budowę pompy VP,analizując ją DOKŁADNIE,nie miałem żadnych błędów i po zebraniu wszystkiego zrobiłem tylko programowanie-Z NIEDOWIERZANIEM Aż tu nagle auto zaczęło pracowac miękko i zniknęło spalanie stukowe. o masz tu zaczynałem szukac przyczyn: http://forum.opel24.com/zmiana-kultury-pracy-dti-vt33411.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26127-twarda-praca-silnika-20-dti/#findComment-114239 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jola_dolas Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Tak może masz rację, bo sprawdzić tego nie mogę ponieważ nikt nie chce zrobić resetu i na nowo zaprogramować. Ten gość wczoraj to jak się okazało, przyznał się, że nic nie robił tylko wykasował błędy (nie wiem jakie bo nie było żadnych). Dzisiaj oddał mi kasę (chyba sumienie go dręczyło). Dalej problem mam z tym, że 3 ASO Zduńska Wola, BSP i TRAX oba w Łodzi odmówiło mi tej usługi argumentując miedzy innymi, że jest to bez sensu, strata czsu, nic to nie da, a poza tym potrzebne są jakieś kody do immo., radia, centralnego zamka, a ja takich woogóle nie posiadam. Radio mam tak rozkodowane, że po odłączeniu od akumulatora i z powrotem podłączeniu wszystko działa bez żadnych kodów. Powiedz mi boogoo czy ta czynność jest aż tak skomplikowana, że nawet ASO umywa od tego ręce? Czy faktycznie są potrzebne jakieś kody?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26127-twarda-praca-silnika-20-dti/#findComment-114099 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boogoo Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Pewnie nie chcą z tobą gadac,bo im dyktujesz co mają robic? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26127-twarda-praca-silnika-20-dti/#findComment-114071 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.