Skocz do zawartości

Twarda praca silnika 2.0 dti


Gość jola_dolas

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie moja zafira została zdiagnozowana w ASO - no i również podejrzenie jest wtrysków, muszę wymienić końcówki a potem się okaże czy pomogło. Błędów brak. Urządzenia Panów z serwisu nie wykryły nic, więc mam mieszane uczucia. Nie wiem czy to dobry znak czy zły. Teraz dobry warsztat który mi to wymieni. Dam znać o efektach.

 

Autko zaprowadzone do warsztatu, przewidywane koszty wymiany końcówek wtrysków 3000zł :urodziny: boleśnie, ale jeśli to poprawi pracę Zafiry, to nie ma wyjścia. Mam nadzieję, że to one są powodem tych stuków.

 

[ Dodano: Sob Maj 08, 2010 11:23 ]

Jak pech to pech :urodziny: zregenerowane wtryski i zero poprawy, to auto wpędzi mnie w depresję :urodziny:

już taniej byłoby kupić cały silnik i wymienić niż szukać co powoduje dziwne stuki. Ręce mi opadają.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam ponownie. Z moją Zafirą wszystko ok. , ale kolega ma problem i to duży. Rozmawiałam z tym swoim mechanikiem (bo wymieniał mi tłumik) o tym przypadku i jeśli wszystkie parametry na techu2 są ok i wtryski zrobione + pompa i podciśnienie, a błędów nie widać to może przyczyna tkwić w sterowniku (komputerze). Boogo pisał o resecie. Jeśli sterownik jest sprawny, tylko zgubił np. jedną mapę od wtrysku, to w tym przypadku reset i programowanie jak najbardziej przyniesie skutek, ale jeśli sterownik jest uszkodzony, to raczej sam siebie nie zdiagnozuje i w tym przypadku potrzeba fachowca aby to ocenił. Jeżeli chodziło o mój przypadek mechanik powiedział, że jeśli wtryski i to podciśnienie zostało by wykluczone a usterka nadal by była, to zajął by się sterownikiem, a raczej jego wymianą, może nie na nowy, ale używka + immo. + transpondery do kluczyków. Tak więc może i Boogo ma rację z komputerem. :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jola,prosiłbym Cię o adres tego twojego mechanika bo jestem z Łasku(konkretnie z Kolumny) i moja viki 2.0 dti bardzo głośno pracuje i może on by mi pomógł.Powiem tylko że moja viki Głośno pracuje tylko jak jest zimna,jak złapie temp.wszystko chyba ok.Tak mi się przynajmniej wydaje że jak ciepła to cicha.Jak zimna to do tego strasznie zamólona.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Tak sobie zacni forumowicze myślę. to może jednak turbo ma problem. No bo popatrzmy na to z innej strony.

Ładujemy zaworek zwrotny...ale to jest placebo albo półśrodek z serii "patent".

Jeżeli fabryka coś by skopała to od reki byłoby źle. Mnie się wydaje ze problemem jest...czas.

Czas który wpływa na trwałość turbiny... połamane łopatki...nie... zacierające się od 10 lat pracy elementy. Ja zabiorę się niedługo za zapieczona sztangę turbo. Bo myślę ze tam całe życie turbinki nikt nie zaglądał. Podciśnienie może uda się ustabilizować, ale elementy muszą pracować poprawnie bo nawet od zbyt dużego podciśnienia zaworki zaczną się zużywać szybciej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności