Skocz do zawartości

Szarpię spadek mocy Pomocy!


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam mam Opla z silnikiem C20XE kupiłem go 3 miesiące temu ale dłuższy czas stał w garażu naprawy blacharskie. Problemem jest to że do 3000tyś obrotów szarpie, brak mocy, nie ma reakcji na gaz, później przyspiesza płynnie ale nie jak na 150KM. Przedtem były problemy z obrotami na biegu jałowym po odpaleniu falują między 500-1500 na początku gaśnie jeśli się nie przytrzyma gazu po 5 minutach stabilizują się ale z tym jakoś dało się jeździć najwiekszy problem jest z brakiem mocy i przerywanie m. Sprawdzałem błędy pojawia się tylko 12, 13 i 31 sprawdzone po przejechaniu 40Km wcześniej był aku odłączony.

Wymienione świece kable chyba dobre.. kopułka ma wżery podmienię niedługo na sprawdzenie.

 

Proszę o rady ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Kopułka wymieniona, palec tez, świece nowe, układ dolotowy szczelny. A nadal szarpie najbardziej na małych obrotach, brak reakcji na gaz po sekundzie załapuję i gwałtownie przyspiesza.

 

Jutro kupie czujnik temperatury cieczy na komputer, bo zanim się nagrzeje to obroty strasznie spadają.

Zastanawiam się czy w tym silniku jest czujnik temperatury powietrza dający sygnalna na komputer może to tez muszę wymienić ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz ML 2.5, to jest ale w przepływce, jak ML 2.8 to jest osobno w dolocie.

Ale pewnie masz 2.5

Chłopaki czyścili przepływkę benzyną i sprężonym powietrzem, mówili, że to poprawia pracę silnika.

Ale tu trzeba uważać z ciśnieniem, żeby nie popsuć drucików.

Upewnij się że czujnik położenia przepustnicy działa dobrze.

Mikrowyłącznik w nim lubi się zawiesić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ostatnia diagnoza jak odpaliłem samochód to: podczas odpalenia uruchamiają się światła awaryjne.. na luzie oprócz falujących obrotów 300-2000 do puki się nie nagrzeje... jest ok ale podczas jazdy dodaje gazu nie reaguje po chwili szarpie i obroty spadają , trzeba wtedy popuścić lekko gaz i opór.. podczas tego dławienia się słychać lekkie wystrzały tak jakby był zapłon przestawiony???

 

Kable są dobrze podłączone według kolejności jak w każdym oplu (silnik 1-2-3-4 ) ---> ( kopułka 1-3-4-2 ) świece nowe kopułka nowa co się dzieje ??

 

 

Przepływka i silniki krokowe gazu i benzyny wyczyszczone wraz z dolotem w Listopadzie.

 

Czujniki dojdą mi w poniedziałek długo czekałem alle na Allegro o polowe tańsze byly niz w najtanszym sklepie w Lubline;)

 

Jeśli czujnik od temperatury na komputer nie pomoże sprawdzę tak jak mówiłeś przepustnice.

Samochód stoi na ulicy wiec zima nie pomaga mi w znalezieniuu usterki :wesoly:

 

[ Dodano: Nie Lut 14, 2010 16:15 ]

ps. Gdzie jest komputer w calibrze pod schowkiem pasażera czy pod maska ? Chce sprawdzić masę na kompie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

W końcu mam czas na Calibrę..

 

Proszę o pomoc jeśli ktoś może sprawdzić jakie napięcie jest na czujniku położenia przepustnicy z silnika 2,0 150KM.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności