Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam mam Opla z silnikiem C20XE kupiłem go 3 miesiące temu ale dłuższy czas stał w garażu naprawy blacharskie. Problemem jest to że do 3000tyś obrotów szarpie, brak mocy, nie ma reakcji na gaz, później przyspiesza płynnie ale nie jak na 150KM. Przedtem były problemy z obrotami na biegu jałowym po odpaleniu falują między 500-1500 na początku gaśnie jeśli się nie przytrzyma gazu po 5 minutach stabilizują się ale z tym jakoś dało się jeździć najwiekszy problem jest z brakiem mocy i przerywanie m. Sprawdzałem błędy pojawia się tylko 12, 13 i 31 sprawdzone po przejechaniu 40Km wcześniej był aku odłączony. Wymienione świece kable chyba dobre.. kopułka ma wżery podmienię niedługo na sprawdzenie. Proszę o rady ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Jak wżery są, to koniecznie wymień, palec też. I zobacz, co sie dzieje z sondą. Komp zgłasza brak sygnału.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Kopułka wymieniona, palec tez, świece nowe, układ dolotowy szczelny. A nadal szarpie najbardziej na małych obrotach, brak reakcji na gaz po sekundzie załapuję i gwałtownie przyspiesza. Jutro kupie czujnik temperatury cieczy na komputer, bo zanim się nagrzeje to obroty strasznie spadają. Zastanawiam się czy w tym silniku jest czujnik temperatury powietrza dający sygnalna na komputer może to tez muszę wymienić ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 jak masz ML 2.5, to jest ale w przepływce, jak ML 2.8 to jest osobno w dolocie. Ale pewnie masz 2.5 Chłopaki czyścili przepływkę benzyną i sprężonym powietrzem, mówili, że to poprawia pracę silnika. Ale tu trzeba uważać z ciśnieniem, żeby nie popsuć drucików. Upewnij się że czujnik położenia przepustnicy działa dobrze. Mikrowyłącznik w nim lubi się zawiesić.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Ostatnia diagnoza jak odpaliłem samochód to: podczas odpalenia uruchamiają się światła awaryjne.. na luzie oprócz falujących obrotów 300-2000 do puki się nie nagrzeje... jest ok ale podczas jazdy dodaje gazu nie reaguje po chwili szarpie i obroty spadają , trzeba wtedy popuścić lekko gaz i opór.. podczas tego dławienia się słychać lekkie wystrzały tak jakby był zapłon przestawiony??? Kable są dobrze podłączone według kolejności jak w każdym oplu (silnik 1-2-3-4 ) ---> ( kopułka 1-3-4-2 ) świece nowe kopułka nowa co się dzieje ?? Przepływka i silniki krokowe gazu i benzyny wyczyszczone wraz z dolotem w Listopadzie. Czujniki dojdą mi w poniedziałek długo czekałem alle na Allegro o polowe tańsze byly niz w najtanszym sklepie w Lubline;) Jeśli czujnik od temperatury na komputer nie pomoże sprawdzę tak jak mówiłeś przepustnice. Samochód stoi na ulicy wiec zima nie pomaga mi w znalezieniuu usterki [ Dodano: Nie Lut 14, 2010 16:15 ] ps. Gdzie jest komputer w calibrze pod schowkiem pasażera czy pod maska ? Chce sprawdzić masę na kompie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 podczas odpalenia uruchamiają się światła awaryjne.Ja bym zaczął od tego.Gdzieś masz zwarcie. I może przez to wariują obroty.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 W końcu mam czas na Calibrę.. Proszę o pomoc jeśli ktoś może sprawdzić jakie napięcie jest na czujniku położenia przepustnicy z silnika 2,0 150KM.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 około 5V. Środkowy pin z zewnętrznymi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.