Gość SzaryAster Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam wszystkich użytkowników Forum! Jestem nowy, więc klika słów o mnie. Mam 3 drzwiową Astrę G z fotelami bez regulacji wysokości. Ponieważ samochód zaczęła prowadzić moja małżonka mam pytanie: W Jaki sposób jest mocowana regulacja wysokości do fotela kierowcy (ze składanym oparciem)? Czy jest to zwykły fotel + mechanizm regulacji z dźwignią regulacji + plastikowe osłony, czy też może regulacja jest bardziej zintegrowana i nie da się jej dołożyć do podstawy zwykłego fotela? Chciałbym kupić na szrocie ten mechanizm regulacji od jakiegoś fotela i sobie wstawić, oszczędzając własną tapicerką, ale nie wiem czy się da. Jeżeli jest to tylko kwestia wymiany podstaw fotela, to jestem skłonny powalczyć. Z góry dziękuję za podpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 fotel jako całość składa się z szyn i fotela "właściwego" do szyn fotel jest zamocowany 4 śrubami na klucz 15 o ile pamiętam, i niezależnie od tego czy 3d czyli pochylane oparcie czy 5d/kombi czyli nie pochylane, to do szyn pasuje mechanizm podnoszenia wchodzi w skład szyn na szrocie szukaj szyn lub całego fotela kierowcy z astry f/g, vectry a/b, calibry, a jeśli nie przeraża cię drobna przeróbka to nawet z omegi a/b, gdzie regulacja wysokości była elektrycznie - doprowadzisz jedynie zasilanie grubymi przewodami i masz klasę wyżej niż korbka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SzaryAster Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Dzięki ArKos za pomyślne wieści! Rozumiem, że: 1) odkręcam obecny fotel właściwy od szyn, 2) odkręcam obecne szyny, 3) Wyrzucam obecne szyny na szrot 4) Na szrocie kupuje szyny z mechanizmem podnoszenia, ewentualnie odkręcam go od fotela właściwego od "dawcy" 5) Przykręcam szyny "podnoszone" w miejsce wykręconych, 6) Zakładam fotel na "podnoszone" szyny. Czy tak? Tylko jedna rzecz mnie jeszcze nurtuje: Mechanizm podnoszenia obudowany jest takim plastikiem z boku fotel i wygląda to bardziej na element mocowany bezpośrednio do fotela zamiast do mechanizmu podnoszenia na szyn. Jak to jest, bo diabeł siedzi w szczegółach?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Czy tak? nie tak na zamontowanym w aucie fotelu nie dojdziesz do śrub, aby odkręcić fotel od szyn, więc najpierw trzeba całość wytargać z auta a dopiero potem rozdzielać fotel od szyn Tylko jedna rzecz mnie jeszcze nurtuje: Mechanizm podnoszenia obudowany jest takim plastikiem z boku fotel i wygląda to bardziej na element mocowany bezpośrednio do fotela zamiast do mechanizmu podnoszenia na szyn. Jak to jest, bo diabeł siedzi w szczegółach? starsze typy aut mają z przodu korbkę i twój plastik osłaniający powinien pasowaćnowsze (np vectra mają "lizaka" czyli wajche w tym plastiku jesli wyszarpiesz nowszy to razem z plastikiem fotela bierz ja bym szukał tego na korbkę lub elektrycznego, bo z tym moim zdaniem najmniej niepewności będzie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SzaryAster Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 na zamontowanym w aucie fotelu nie dojdziesz do śrub, aby odkręcić fotel od szyn, więc najpierw trzeba całość wytargać z auta a dopiero potem rozdzielać fotel od szyn OK. Już rozumiem. starsze typy aut mają z przodu korbkę i twój plastik osłaniający powinien pasować nowsze (np vectra mają "lizaka" czyli wajche w tym plastiku jesli wyszarpiesz nowszy to razem z plastikiem fotela bierz ja bym szukał tego na korbkę lub elektrycznego, bo z tym moim zdaniem najmniej niepewności będzie Przeglądam zdjęcia Astr II i widzę, że regulacja wysokości jest z boku na wajchę z plastikiem. Więc albo wezmę z korbką coś starego (Astra F ?), albo wyszarpie z plastikiem. Myślisz, że ten starszy typ - korbka, będzie rozstawem i mocowaniem pasował do fotela właściwego Astry II oraz torów w podłodze?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Myślisz, że ten starszy typ - korbka, będzie rozstawem i mocowaniem pasował do fotela właściwego Astry II oraz torów w podłodze?takpowinno pasować miałem w kadecie fotele z calibry, a do drugiego wsadziłem kubełkowe recaro z astry f astra f/vectra a/calibra/kadett są 100% takie same jestem na 99% pewien że astra f do astry g też jest to samo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.