Skocz do zawartości

Brak ciepłego powietrza z nawiewu.


Gość dudpis

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, że temperatity są teraz bardzo niskie, ale w mojej astrze nie działa ciepłe powietrze. Czytałem już różne tematy i wiem, że przyczyną nie jest np. linka od pokrętła.

Chciałem w związku z tym zapytać,

1. czy mała ilość płynu chłodzącego może być tego przyczyną? Jest go mało ok. 3/4 cm powyżej dna.

2. Zbiornik znajduje się nad aku w prawym, górnym rogu tak?

3. Jeżeli to termostat i jego obudowa jest dobra, wystarczy wymienić sam środek?

4. Nr silnika ide szukać na bloku, jak nie znajde dam znać.

 

[ Dodano: Wto Gru 22, 2009 12:32 ]

No chyba na pomoc i tak sie nie doczekam :oops:, więc zawiozłem samochód do mechanika.

Wymienił termostat, ale to nie pomogło, więc teraz dobiera się do nagrzewnicy, bo płyn czy co to tam jest, zasyfiony był jak nie wiem. Termostat 20zł, o reszcie dam znać może się komuś przyda.

Zdziwiło mnie to, wydawało mi się, że Ople to dobrze zaprojektowane samochody (może się nie znam), ale aby dostać się do termostatu trzeba sciągnąć paski, koła od rozrządu czy czego tam to porażka.

 

[ Dodano: Pią Gru 25, 2009 12:55 ]

No winna była nagrzewnica. Zasyfiona jak nie wiem. Mechanik rozebrał cąłą konsolę środkową, przeczyścił ją (nagrzewnice), wymienił przy okazji żarówki od nawiewów.

Zaskoczyła mnie cena, za wszystko, zainkasował 450zł, wiem, że dużo roboty, ale czy nie uważacie, że to za dużo?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Może i cena jest dość wysoka za taka naprawę , w sumie zależy jaki warsztat. Ale nie wiem jak w astrze, ale np. w golfie to dwa dni roboty by dostać sie do nagrzewnicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak roboty miał trochu, dobra ale działa i jest git.

 

A mam takie pytanie, na szybe elegancko nawiew na całej szerokości wieje, a jak wezme pokrętło na siebie, na nogi, to powietrze na postoju leci tylko z lewego nawiewu. Ze środkowych to tam czytałem, że zawsze letnie, a co z prawym?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

Ze środkowych to tam czytałem, że zawsze letnie, a co z prawym?

to mechanik ci nie powiedział czemu tak jest??

środkowe są do zimnego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ale np. w golfie to dwa dni roboty by dostać sie do nagrzewnicy.

ja się nie zgodzę, bo dziś ze szwagrem zdążyliśmy w 5 godzin wymienić nagrzewnicę w VW Vento (rozkręcenie kabiny, wymiana, skręcenie)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość ElFuego84

taka mała sugestia dla poszukujących rozwiązania tego problemu...

Z doświadczenia wiem, że w każdej nagrzewnicy po jakimś czasie zbiera się mnóstwo śmiecia, jednak przed rozkręcaniem wszystkiego warto upewnić się czy cały układ jest solidnie odpowietrzony...

kiedyś miałem identyczne objawy i wystarczyło układ odpowietrzyć a samochód zaczął przypominać piekarnik :x

nomen omen warto znać ilość płynu wchodzącego do układu gdyż w przypadku gdy do układu zmieści się mniejsza ilość niż znamionowa może to świadczyć, że jakaś część została pominięta lub odcięta na pusto...

Pozdrawiam :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności