Skocz do zawartości
Gość Anonymous

Nie działajace abs opel calibra

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

mam problem nie działają mi abs wcześniej kontrolka gasła wtedy działały a wiadomo jak się pali to nie działają znalazłem na forum jak można czytacz blendy z abs zrobiłem tak ale nie mrugają tylko sie pala przez cały czas o i podłączałem pod komputer i nie wykrywa błędu nie wiem co już robić proszę o radę


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sterownik ABS zepsuty?

podłączałem pod komputer i nie wykrywa błędu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

a gdzie jest ten sterownik abs i ile taka przyjemność kosztuję


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na allegro za 30-40zł da sie kupić

 

jesli się nie myle to pod deską rozdzielczą jest schowany - mam calibre ale nie miałem okazji grzebać przy tym

mogę nie mieć racji, więc w razie czego poprawcie mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

to sam czujnik nie jest drogi ale ciekawe czy to ta pierdułka czy cos innego a da sie sprawdzic czy czasem zaden czujnik przy kole nie jest popsuty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podłączałeś się pod komputer, to uszkodzenie czujnika raczej powinno wykryć


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Jeśli podłączałeś się pod komputer, to uszkodzenie czujnika raczej powinno wykryć

ale pod komputerem nie wykryło zadnego bledu chyba ze kaputer byl do dupy po podlanczalem pod gudmana a jak nie to dzis wymienie ten czujnik od abs tylko nie wiem gdzie sie on dokladnie znajduje ciekawe czy jest jakis sposub zeby nie pruc deski tak bylo by duzo szybciej

 

[ Dodano: Wto Gru 22, 2009 10:55 ]

Jeśli podłączałeś się pod komputer, to uszkodzenie czujnika raczej powinno wykryć

a jak nie wykrylo to co to moze byc ze nie dzialaja czekam na kazde propozycie sprawdze wszystko i wkoncu to naprawie to mowicie ze komputer pokazal by blond teko czujnika czy nie

 

[ Dodano: Wto Gru 22, 2009 12:57 ]

Jeśli podłączałeś się pod komputer, to uszkodzenie czujnika raczej powinno wykryć

tera mam naprawde problem jakoś sam sie naprawil nagle kontrolka zgasla i dziala i co mam tera robic prosze o rade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujniki masz do każdego koła czyli nie tylko jeden

Przewody/złącza sterownik, pompa z zaworami, przekaźnikami

to wszystko może być przyczyną błędu czyli i również info o nim.

Jeśli komputer był lichy to mógł się nie połączyć

Błędy które wystąpiły powinny zostać zapamiętane w pamięci jako nieaktywne, chyba że wystąpiła ku temu jakaś przeszkoda.

 

Co robić?

Albo jeździć dalej, albo wymieniać na "chybił trafił" aż się uda (przy założeniu że koszty nie grają roli), albo podłączyć pod sprzęt który sobie z tym poradzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Czujniki masz do każdego koła czyli nie tylko jeden

Przewody/złącza sterownik, pompa z zaworami, przekaźnikami

to wszystko może być przyczyną błędu czyli i również info o nim.

Jeśli komputer był lichy to mógł się nie połączyć

Błędy które wystąpiły powinny zostać zapamiętane w pamięci jako nieaktywne, chyba że wystąpiła ku temu jakaś przeszkoda.

 

Co robić?

Albo jeździć dalej, albo wymieniać na "chybił trafił" aż się uda (przy założeniu że koszty nie grają roli), albo podłączyć pod sprzęt który sobie z tym poradzi.

wczoraj miałem taki przypadek ze zaczeły działac mysle ze cos nie łonczy bo złozylem siedzenia z tylu i zucilem dosyc cieszki worek za siedzenie kierowcy i abs zaczol dzialac ale tu sie nasowa pytanie czy jakas wjaska zalezna od abs idzie wlasnie tam w lewym progu od kierowcy bo puzniej wpadlem w dziure i przestaly dzialac to sadze ze po prostu cos nie lonczy jakis luzny kabel albo cos w tym rodzaju

a mam jeszcze jedno pytanko bo zarzy mi sie delikatnie ladowanie czy to tez moze byc przyczyna ale akumulator jeszcze ani razu mi sie nie rozladowal nawet na tych mrozach podchodzilem i z pierwszego odpala na mierniku mam jakies 12 prawie 13 volt ladowania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na mierniku mam jakies 12 prawie 13 volt ladowania

maaaaaaaaało

 

powinno być 14-14,5V

dopuszczalne przy włączonych wszystkich odbiornikach 13,8V

 

alternator do roboty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.