Gość Anonymous Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Prosze o pomoc-Ostatnio podczas jazdy vectra 1.6 2001r benzyna przestal mi dzialac pedal gazu.Jestem laikiem wiec prosze o wyrozumialosc..po poruszaniu kablami przy wtrysku gaz znowu zaczal dzialac (samochod nawet na moment nie zgasl)Popytalem miejscowych mechanikow-mowili ze skoro spadl snieg to raczej wilgoc.Wszystkie koncowki przy wtrysku wysuszone i odsniedzione,znaleziona uszczelka przy wtrysku byla zaolejona i uszkodzona -wymieniona,przy okazji popmpa paliwowa..Niestety problem pozostal -przejezdzam kilka,kilkanascie kilometrow i pedal gazuu przestaje dzialac,dalsza podroz juz tylko na jedyneczce i wolnych obrotach.Prosze o pomoc -czy to moze cos z elektryka?Mam jeszcze druga vectre 98 na czesci ale zdaje sie ze nic nie pasuje.Prosze o pomoc. Ps jesli ktos jest w ie to ta druga vectra do wziecia za free   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26209-pedal-gazu-nie-dziala/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...