Gość Anonymous Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 witam mam pytanie czy moglby mi ktos pomoc w identyfikacji czesci przy mojej vikiB 1.8 16v? http://chomikuj.pl/pkaczmarek5/20091222009.jpg za co ona odpowiada ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26228-identyfikacja-czesci/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 to jest termostat z układu chłodzenia silnika, a konkretnie wkład termostatu jego zadaniem jest utrzymywanie optymalnej dla silnika temperatury pracy - z reguły w przedziale 90-105*C   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26228-identyfikacja-czesci/#findComment-116072 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Wlasnie zauwazylem ze oba weze sa powaznie pekniete (waski odpadl calkowicie), czy ma to jakis zwiazek z tym, ze auto gasnie po nacisnieciu sprzegla (na rondach mnie to xxxxxxxxxxx)?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26228-identyfikacja-czesci/#findComment-114235 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 ale możesz jaśniej? Wlasnie zauwazylem ze oba weze sa powaznie pekniete (waski odpadl calkowicie) które? gdzie? przy czym? w komorze silnika jest pierdylion tysięcy węży i wężyków, a na tym forum chyba raczej nie urzędują wróżbici/jasnowidze jeśli masz problem z identyfikacją podzespołu czy coś, to zdjęcie zrób i zaznacz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26228-identyfikacja-czesci/#findComment-114234 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 http://zapodaj.net/2582dc77342a.jpg.html Dwa przewody ida do tego uzadzenia, 1.waski 2.gruby. Jest to zdjecie wstawione przez piotras83 na samym poczatku postu. ------------------------------------------------------------   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26228-identyfikacja-czesci/#findComment-114228 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Jest to zdjecie wstawione przez piotras83 na samym poczatku postu. to jest wkład termostatu który umieszcza się w obudowie czyli rozumiem, że masz na myśli dwa węże wodne idące od obudowy termostatu? jeśli tak, to przy pęknięciu powinien wyciekać płyn chłodzący i nie mają one żadnego związku z gaśnięciem auta   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26228-identyfikacja-czesci/#findComment-114225 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 wiem ze odpowiedz jest gdzies na forum ale jakby sie dalo na skroty.... Co moze byc powodem gasniecia tego parcha, po odpaleniu chodzi nierowno przez chwile, potem gasnie po nacisnieciu sprzegla a po przejechaniu kilku kilometrow jest juz ok do czasu az zgasze i odpale silnik na nowo, nawet 2 sekundy pozniej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26228-identyfikacja-czesci/#findComment-114217 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 jakby sie dalo na skroty....masz na skróty i więcej nie dostaniesz - każdy uzytkownik jest tak samo traktowany i nie robimy wyjątków http://forum.opel24.com/nie-zapala-vt42053.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26228-identyfikacja-czesci/#findComment-114212 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 dzieki za linka wezme to za prezent swiateczny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26228-identyfikacja-czesci/#findComment-114208 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 @piotras83, drzymek, to co jest na zdjęciach to jest zawór impulsu powietrza z pompowego systemu powietrza wtórnego (a nie tak jak pisał ArKos termostat). Sterowany jest on podciśnieniem (cieńszy przewód)... grubszym podawane jest powietrze od pompy. Jeśli ma on jakiś wpływ na pracę silnika to tylko w początkowej fazie pracy (jak jest zimny)... poźniej pompa jest odłączana. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26228-identyfikacja-czesci/#findComment-113706 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.