Skocz do zawartości

identyfikacja czesci


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

to jest termostat z układu chłodzenia silnika, a konkretnie wkład termostatu

jego zadaniem jest utrzymywanie optymalnej dla silnika temperatury pracy - z reguły w przedziale 90-105*C

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wlasnie zauwazylem ze oba weze sa powaznie pekniete (waski odpadl calkowicie), czy ma to jakis zwiazek z tym, ze auto gasnie po nacisnieciu sprzegla (na rondach mnie to xxxxxxxxxxx)?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale możesz jaśniej?

 

Wlasnie zauwazylem ze oba weze sa powaznie pekniete (waski odpadl calkowicie)

które?

gdzie?

przy czym?

w komorze silnika jest pierdylion tysięcy węży i wężyków, a na tym forum chyba raczej nie urzędują wróżbici/jasnowidze

 

jeśli masz problem z identyfikacją podzespołu czy coś, to zdjęcie zrób i zaznacz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to zdjecie wstawione przez piotras83 na samym poczatku postu.

to jest wkład termostatu który umieszcza się w obudowie

czyli rozumiem, że masz na myśli dwa węże wodne idące od obudowy termostatu?

 

jeśli tak, to przy pęknięciu powinien wyciekać płyn chłodzący i nie mają one żadnego związku z gaśnięciem auta

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wiem ze odpowiedz jest gdzies na forum ale jakby sie dalo na skroty....

Co moze byc powodem gasniecia tego parcha, po odpaleniu chodzi nierowno przez chwile, potem gasnie po nacisnieciu sprzegla a po przejechaniu kilku kilometrow jest juz ok do czasu az zgasze i odpale silnik na nowo, nawet 2 sekundy pozniej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby sie dalo na skroty....

masz na skróty i więcej nie dostaniesz - każdy uzytkownik jest tak samo traktowany i nie robimy wyjątków

 

http://forum.opel24.com/nie-zapala-vt42053.htm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@piotras83, drzymek, to co jest na zdjęciach to jest zawór impulsu powietrza z pompowego systemu powietrza wtórnego (a nie tak jak pisał ArKos termostat). Sterowany jest on podciśnieniem (cieńszy przewód)... grubszym podawane jest powietrze od pompy.

Jeśli ma on jakiś wpływ na pracę silnika to tylko w początkowej fazie pracy (jak jest zimny)... poźniej pompa jest odłączana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności