Gość Anonymous Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Witam mam takie pytanko jak w temacie silnik w moim kadeciku juz sie wysluzyl i chce go wymienic trafia mi sie dobry silnik z astry 1.6 oznaczenie silnika ktory obecnie jest w moim kadeciku to 14NV i teraz pytanie czy taka zamiana jest wogole mozliwa no i jesli tak czy ewnetualnie trzeba bedzie cos dodatkowo wymienic.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 kompletny silnik z osprzętem + wiązka + ECU więcej wymieniać nie trzeba może zajść konieczność pozostawienia z kadetowego silnika sprzęgła z kołem zamachowym, bo w kadecie pewnie siedzi skrzynia F-10 a sprzęgło z 1,6 nie zmieści się w nią w miejscu kosza sprzęgła   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 może zajść konieczność pozostawienia z kadetowego silnika sprzęgła z kołem zamachowym, bo w kadecie pewnie siedzi skrzynia F-10 a sprzęgło z 1,6 nie zmieści się w nią w miejscu kosza sprzęgłaProblem w tym, że takie coś nie da się zrobić. Mimo, że oba silniki to small-blocki, to blok w 1.6 jest nieco inny. Rozrusznik jest odsunięty trochę od wału korbowego. Zakładając zamach z 1.4, rozrusznik nie zazębi się z kołem, bo do niego nie sięgnie. Najlepsza opcja to wzięcie silnika razem ze skrzynią. Półosie, łapy, mcphersony zostają z 14nv. Kolejna sprawa to pompa paliwa. 14NV nie ma miejsca na zatapianą pompę paliwa. Sytuację ratuje użycie pompy zewnętrznej z kadetta gsi/calibry/vectry 2.0.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.