Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Witam! mam astre I, 1.4, 60 kW i podczas jazdy gdy wyrzucam na luz to silnik wolno schodzi z obrotów (nawet jak jest rozgrzany), zatrzymuje sie przy około 1500 obr/min i potem pomalutku schodzi tak do 1000 ale nie niżej, czy to jest normalne zachowanie? prosze o opinie, a i gdzie znajduja sie urządzenia odpowiedzialne za obroty silnika, (jak macie to wklejcie jakies fotki), z góru dziekuje i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HArtur1 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 mietek, wklep w szukajkę "krokowiec" lub "silnik krokowy" - wszystko tam znajdziesz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 na luz to silnik wolno schodzi z obrotów myślę,że to EGR.Wyczyść lub zaślep.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 witam silnik krokowy znajduje sie sprzodu jak zsatbiesz na przeciw silnika to zobaczysz gruszke czarna od tej puszczki idzie grubu waz do filtru powietrza no i pod ta gruszke bedziesz mial silnik krokowy na 2 sruby torx po przekontnej [ Dodano: Nie Kwi 01, 2007 10:40 ] to po lewej to jest krokowka...ale najpier bym proponowal z czytac bledy silnika http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.html prawidlowe obroty sa od 800-900 czyli u ciebie silnik krokowy..pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 mam astrę 1.8 16V , czasami zdarza się, że podczas jazdy ""na luzie" gasnie,jest też problem z obrotami silnika -są za wyskokie, parę razy zdarzyło się tez ,że zapaliła się pomarańczowa kontrolka silnika, spalanie w normie-jazda ciągła 6,5 l/100 a jazda mieszana 7,5 do 8 l/100.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 czy w Twoim poście jest ukryte jakieś pytanie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Dołączam się do posta mój problem wygląda tak: po wrzuceniu na luz silnik schodzi do 500obr, czasem do 1500obr i utrzymuję te wartości dopóki nie stanę w miejscu tzn. nawet kiedy bardzo wolno się toczę np do świateł silnik chodzi na 500obr kiedy stanę w miejscu obroty wyrównują się do 900obr czyli wracają do normy. Przypadłość ta występuje na rozgrzanym silniku i nie za każdym razem po prostu raz jest raz nie. Krokowca czyściłem, świece nowe, kopułka + palec wygląda ok., lambda zmieniona na GM, moduł zapłonowy wymieniony kable WN nie mają przebicia więc brak mi już pomysłów, dodam iż silnik ten nie ma EGR-a tzn. tak myślę oraz mam LPG ale z krokowcem więc komputer od gazu sam dobiera mieszankę zresztą staram się jeździć raz na jakiś czas do serwisu na regulację z racji dużych przebiegów jakie robie moim astrolotkiem. Czasem zapala się kontrolka od komputera zdarzyło się tak 2 razy przez ost. 30tys jednak gasła po ponownym uruchomieniu samochodu a odczytaniu kodów nie pokazywało żadnego błędu. Spalanie jest w normie Aara… i zapomniałem dodać czujnik temperatury też wymieniłem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 _zybi_, a jak masz wlot powietrza?Bo takie cuda są na gazie, jak zasysa powietrze z przodu auta. Chyba, że na benzynie zachowuje sie tak samo?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 witam ganieszka najpier to zrob odczytanie bledow http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.html a poznije czyscimy silnik krokowy a pozniej napisz jaki blad ci wylecial i czy dalo cos czyszczenie krokowki:)buzka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 mam astrę 1.8 16V , czasami zdarza się, że podczas jazdy ""na luzie" gasnie,jest też problem z obrotami silnika -są za wyskokie, parę razy zdarzyło się tez ,że zapaliła się pomarańczowa kontrolka silnika, spalanie w normie-jazda ciągła 6,5 l/100 a jazda mieszana 7,5 do 8 l/100. dobrze ze poszperałem.mam ten sam problem przy tym silniku,tyle ze u mnie nie zapala sie kontrolka,do tego wszystkiego obroty lubią falowac.ostatnio zgasł chyba z dziesiec razy,a teraz jest ok.nie wiem jak długo.czy mam sie zabierac za silniczek krokowy czy lepiej jechac do serwisu?jezeli moge to naprawic sam to prosze o rady [ Dodano: Sob Kwi 07, 2007 20:12 ] jeszcze jakbyscie podpowiedzieli gdzie jest krokowiec w moim silniku i jak go skutecznie wyczyscic to bede wdzieczny a przy okazji wesołych świąt wszystkim forumowiczom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.