Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Otóż chodzi mi o to że najpierw w ogóle nie mogłem przekręcić kluczyka po kilku minutach prób udawało się teraz z kolei jak mam włączoną blokadę kierownicy to normalnie wystarczy że prze kręcę kluczyk i blokada puszcza bez żadnego szarpnięcia kierownicą proszę o pomoc poprawiłem tytuł/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Potraktuj stacyjkę WD40 a potem dobry smar do środka. Mi też się zacinała i tak ją przesmarowałem a smar wcisnąłem strzykawką z założoną zamiast igły koszulkę termokurczliwą.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Potraktuj stacyjkę WD40 nigdy w życiu! po wyschnięciu z WD40 robi się coś na styl drobnego piasku/pyłu/proszku i jest jeszcze gorzej walczyłem z zamkniem bagażnika w omedze i w efekcie musiałem go wymontować, rozebrać na najdrobniejsze elementy, nasmarować i poskładać do kupy niech kolega kupi olej wrzecionowy lub olej maszynowy - to olej bardzo rzadki, o konsystencji prawie że wody, stosuje się go do oliwienia mechanizmów precyzyjnych jest odporny na mróz (nie gęstnieje) i ma doskonałe własności smarne - z racji tego że jest rzadki wnika w każdy zakamarek wprowadzić go do stacyjki strzykawką z igłą jakąś cienką ale w żadnym wypadku WD40 - chcesz się przekonać to napsikaj do zamka drzwi, ale od razu załatw sobie wkładke na wymianę, bo po kilku tygodniach ledwo kluczem obrócisz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Kolego ArKos nie wiem dlaczego wyciąłeś i zacytowałeś tylko ten fragment o WD40 przecież wyraźnie napisałem że trzepa po tym nasmarować dobrym smarem wkładkę. WD40 użyć w celu przeczyszczenia i rozruszania wszystkich części ruchomych a smar w celu ich przesmarowania. Przecież wiadomo że same WD40 nic nie załatwi bo wypłucze smar i zatrze się cała wkładka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 nie wiem dlaczego wyciąłeś i zacytowałeś tylko ten fragment o WD40 przecież wyraźnie napisałem że trzepa po tym nasmarować dobrym smarem wkładkę.ponieważ w prostej linii sprowadza się to do konieczności rozebrania wkładki tak czy owakjeśli będzie miał lekkiego lenia, to psiknie WD40 i zapomni o wkładce, a pewnego pięknego dnia nie odpali auta - dlatego   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Nie zgadzam się z tobą, a kolega bocian198505 zrobi jak zechce. W taki sposób jak opisywałem zrobiłem 4 stacyjki (2 w Astrze i 2 w Zafirze) w tym u siebie 2 lata temu do dzisiaj nie mam z nią żadnych problemów a smar który dosłownie wcisnąłem w stacyjkę jest w malutkich tubkach (1 lub 2 grama) kosztuje coś ok 8 zł. Z jednym się zgadzam że użycie samego WD40 zatrze stacyjkę. Pozdrawiam i życzę miłej zabawy sylwestrowej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Z jednym się zgadzam że użycie samego WD40 zatrze stacyjkę Nie zgadzam się z tobą no to jak to w końcu jest? Z jednym się zgadzam że użycie samego WD40 zatrze stacyjkę.tylko do tego zmierzałem, a znając życie jeśli stacyjka po siknięciu WD40 zacznie pracować poprawnie, to pojawi się myśl:"zrobię resztę jutro bo dziś pada" "zrobię resztę jutro bo dziś zimno" "zrobię resztę jutro bo dziś zmęczony jestem" itd... kumasz również szampańskiej zabawy życzę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.