Gość Anonymous Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Witam. Mam problem z kadetem a wygląda to tak: Odpalam go jest wszystko ok zbiera się super wkręca na obroty itp ogólnie ideał. Ale kiedy po przejechaniu kilku kilometrów zgasił bym silnik i np poszedł do supermarketu po bułkę wracam odpalam (odpala bez problemu) ale już gorzej z normalną jazdą szarpie w przedziale obrotów od 1000 do 2500-3000 ale nie gaśnie. Szarpie tak że nie da się normalnie w fotelu siedzieć po wciśnięciu pedału gazu na maksa coś tak jak by zamuli i obroty idą ostro w górę. I kiedy jadę z mniej więcej równą prędkością zapala się check engine i szarpanie ustaje i jest tak jak po odpaleniu na samym początku dodam że jak postoi ze 3 lub 4 godziny szarpania znowu nie ma i jest dobrze tak długo aż go nie zgaszę i nie odpalę ponownie. Wymieniłem wszystkie wężyki od podciśnienia (chyba że są jakieś ukryte o których nie wiem), filtr powietrza, filtr paliwa, świece, przewody (z nimi było trochę kłopotów ale to za chwile), kopułkę, palec zapłonowy, wyczyszczony silnik krokowy (przez mechanika). Teraz o kablach na starym komplecie pękł mi najdłuższy kabel zaraz przy wyjściu z kopułki za wtyczką założyłem awaryjny pojechałem do sklepu i kupiłem komplet nowych założyłem i ok po około miesiącu znowu pękł najdłuższy przewód w tym samym miejscu. Przypadek? Oceńcie sami. Błędy odczytam rano. Z góry dziękuję za pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Witam po około miesiącu znowu pękł najdłuższy przewód w tym samym miejscu. Przypadek?jeśli nie był naprężony to przypadek jak odczytasz błędy to wiele wyjaśni bo to może być czujnik trmp. a czasem czujnik hala tak robi i wreszcie padnie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 A wiec błędy są takie: 35 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków 45 - Sonda lambda - bogata mieszanka Nic więcej nie zaobserwowałem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 to wiesz co zrobić krokowy umyć a jak nie będzie działał to nowy ( tylko nie zamiennik) no a sondę lepiej wpierw pomierzyć nim nową kupisz jak co to pisz a jak uda się naprawić to też daj znać jaka była przyczyna   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 czujnik temperatury do ECU, ten z niebieską 2-pinową wtyczką wymień   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Krokowiec był czyszczony i ustawiony i nadal było tak samo. Mechanik stwierdził ze nie jest uszkodzony więc to musi być coś innego. A możesz powiedzieć gdzie konkretnie znajduje się ten czujnik z niebieską wtyczką?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Krokowiec był czyszczony i ustawionyjak ustawiony?coś bliżej? w jaki sposób? gdzie konkretnie znajduje się ten czujnik z niebieską wtyczką?z tyłu silnika pod alternatorem patrzyłeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 bartmok, tak wygląda na zdjęciu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 gdzie konkretnie znajduje się ten czujnik z niebieską wtyczką?z tyłu silnika pod alternatorem patrzyłeś?Arkos, Small-block Big-blocki mają przy altku. Jednopunkty small-blockowe mają z tyłu kolektora. Wielopunkty 8V mają pod disem/kopułką.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Mechanik go czyścił i ustawiał więc powinno być dobrze nie było mnie przy tym. A czujnik sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.