Skocz do zawartości

Kadet szarpie...


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam.

Mam problem z kadetem a wygląda to tak:

Odpalam go jest wszystko ok zbiera się super wkręca na obroty itp ogólnie ideał. Ale kiedy po przejechaniu kilku kilometrów zgasił bym silnik i np poszedł do supermarketu po bułkę :urodziny: wracam odpalam (odpala bez problemu) ale już gorzej z normalną jazdą szarpie w przedziale obrotów od 1000 do 2500-3000 ale nie gaśnie. Szarpie tak że nie da się normalnie w fotelu siedzieć po wciśnięciu pedału gazu na maksa coś tak jak by zamuli i obroty idą ostro w górę. I kiedy jadę z mniej więcej równą prędkością zapala się check engine i szarpanie ustaje i jest tak jak po odpaleniu na samym początku dodam że jak postoi ze 3 lub 4 godziny szarpania znowu nie ma i jest dobrze tak długo aż go nie zgaszę i nie odpalę ponownie.

 

Wymieniłem wszystkie wężyki od podciśnienia (chyba że są jakieś ukryte o których nie wiem), filtr powietrza, filtr paliwa, świece, przewody (z nimi było trochę kłopotów ale to za chwile), kopułkę, palec zapłonowy, wyczyszczony silnik krokowy (przez mechanika).

 

Teraz o kablach na starym komplecie pękł mi najdłuższy kabel zaraz przy wyjściu z kopułki za wtyczką założyłem awaryjny pojechałem do sklepu i kupiłem komplet nowych założyłem i ok po około miesiącu znowu pękł najdłuższy przewód w tym samym miejscu. Przypadek? Oceńcie sami.

 

Błędy odczytam rano.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

Witam

po około miesiącu znowu pękł najdłuższy przewód w tym samym miejscu. Przypadek?

jeśli nie był naprężony to przypadek

jak odczytasz błędy to wiele wyjaśni

bo to może być czujnik trmp. a czasem czujnik hala tak robi i wreszcie padnie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A wiec błędy są takie:

 

35 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków

45 - Sonda lambda - bogata mieszanka

 

Nic więcej nie zaobserwowałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

to wiesz co zrobić

krokowy umyć a jak nie będzie działał to nowy ( tylko nie zamiennik)

no a sondę lepiej wpierw pomierzyć nim nową kupisz

jak co to pisz a jak uda się naprawić to też daj znać jaka była przyczyna

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Krokowiec był czyszczony i ustawiony i nadal było tak samo. Mechanik stwierdził ze nie jest uszkodzony więc to musi być coś innego.

 

A możesz powiedzieć gdzie konkretnie znajduje się ten czujnik z niebieską wtyczką?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krokowiec był czyszczony i ustawiony

jak ustawiony?

coś bliżej?

w jaki sposób?

:wink:

 

gdzie konkretnie znajduje się ten czujnik z niebieską wtyczką?

z tyłu silnika pod alternatorem patrzyłeś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie konkretnie znajduje się ten czujnik z niebieską wtyczką?

z tyłu silnika pod alternatorem patrzyłeś?
Arkos, Small-block :)

Big-blocki mają przy altku. Jednopunkty small-blockowe mają z tyłu kolektora. Wielopunkty 8V mają pod disem/kopułką.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności