Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Witam, jak w tytule , bardzo słabo mi grzeje wewnątrz sprawdzałem że gorny przewód od chłodnicy jest gorący a dolny ledwie ciepły. czy to termostat?? Sąsiad mi powiedział ze w oplach zimą to normalne i trzeba przysłaniac chłodnice jakąś dyktą. Nie wiem czy to prawda bo to moja pierwsza zima z oplem bo do tej pory były same vw i tam nie miałem takich problemów. Proszę o odp. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 czy to termostat?? należałoby najpierw poczytać forum, kolego... nieładnie http://forum.opel24.com/termostat-silnika-cala-prawda-vt41862.htm Sąsiad mi powiedział ze w oplach zimą to normalne i trzeba przysłaniac chłodnice jakąś dyktąmożesz mu grzecznie powiedzieć, żeby wsadzał sobie dyktę do.... no wiesz gdzie silnik nawet przy -35*C ma mieć temperaturę roboczą w zakresie 85-95*C do tej pory były same vw i tam nie miałem takich problemówto nie jest kwestia opel vw audi mercedes bmw tylko kwestia dbania o auto   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 czy to termostat?? należałoby najpierw poczytać forum, kolego... nieładnie http://forum.opel24.com/termostat-silnika-cala-prawda-vt41862.htm Szukałem ale nie mogłem znalesc ok mój błąd. Czyli teraz wiem że to termostat jest ciągle otwarty. Dzieki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 teraz wiem że to termostat jest ciągle otwartynie zakrywaj chłodnicy niczym, bo mozesz silnik ugotować, pamiętaj   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Termostat jest przy tym lewym przewodzie chłodnicy i jest przy bloku silnika tak?( to dla pewności) A wymieniac go należy tlko rozkręcic tą buksę chyba na 2 śrubki i tam go juz znajdę tak?? Pozdrawiam. [ Dodano: Pon Sty 04, 2010 18:04 ] teraz wiem że to termostat jest ciągle otwartynie zakrywaj chłodnicy niczym, bo mozesz silnik ugotować, pamiętaj Yes serr!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Termostat jest przy tym lewym przewodzie chłodnicy i jest przy bloku silnika tak?tak, przy lewym grubym, tym u góry A wymieniac go należy tlko rozkręcic tą buksę chyba na 2 śrubki i tam go juz znajdę tak??takto jest obudowa termostatu i wewnątrz jest wkład możesz sam wkład wymienić lub komplet z obudową polecam termostaty VERNET'a i WAHLER'a   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Termostat jest przy tym lewym przewodzie chłodnicy i jest przy bloku silnika tak?tak, przy lewym grubym, tym u góry A wymieniac go należy tlko rozkręcic tą buksę chyba na 2 śrubki i tam go juz znajdę tak??takto jest obudowa termostatu i wewnątrz jest wkład możesz sam wkład wymienić lub komplet z obudową polecam termostaty VERNET'a i WAHLER'a Ok dzieki , dam znac jak mi poszło. [ Dodano: Pon Sty 04, 2010 18:13 ] A i jeszcze cos , a płyn przy wumianie spuszczac czy nie?? czy tak sie da??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 musisz upuścić płynu najlepiej dużą miskę podłóż pod dolny wąż chłodnicy ten po prawej stronie i zdejmij cybant po zsunięciu węża poleje się ładnie i będziesz mógł wykorzystać płyn jeśli nie wiesz kiedy był wymieniany, to proponuję odżałować 35zł na opakowanie 5l , stary płyn spuścić w kanał i zalać nowym   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 musisz upuścić płynu najlepiej dużą miskę podłóż pod dolny wąż chłodnicy ten po prawej stronie i zdejmij cybant po zsunięciu węża poleje się ładnie i będziesz mógł wykorzystać płyn jeśli nie wiesz kiedy był wymieniany, to proponuję odżałować 35zł na opakowanie 5l , stary płyn spuścić w kanał i zalać nowym Nie no na jesien wymieniałem. Jeszcze raz dzieki. PS Te termostaty to mi napisałes to chol....e drogie na alledrogo bo ponad 500 zł ale sa oryginalne i tańsze. ale kupie sam wkład [ Dodano: Sro Sty 06, 2010 19:56 ] No i po problemi, dzis wymieniłem termostat i juz po przejechaniu paru km ma temperature ok 75 stopni. A w srodku grzeje az miło siedziec. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.