Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Witam, Niedawno zakupiłem Vectre A za drobniaki z przeznaczeniem na zimowe szaleństwa. Z dnia na dzień czułem jak silnik robi się coraz słabszy... Wywaliłem katalizator i w miejsce katalizatora wstawiona została rurka Ku mojemu zdziwieniu w samochodzie nie ma filtra paliwowego Czyli zapchany monowtrysk będzie... da się go jeszcze jakoś odratować czy lepiej sobie darować i kupić jakąś używkę? Dodam iż silnik na luzie raz pracuje równo raz troszkę poprzerywa, przy dodaniu gazu ładnie wchodzi na obroty, o spaleniu gumy na asfalcie można zapomnieć, zadławi go i zdechnie, wogóle mam wrażenie że wskaźnik paliwa coś oszukuje... (zaniża poziom benzyny) ale to już pewnie inna historia będzie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Vectra A 1.6 o spaleniu gumy na asfalcie można zapomnieć czego ty oczekujesz od 75kM w nadwoziu ponad 1200kg? silnik na luzie raz pracuje równo raz troszkę poprzerywa, przy dodaniu gazu ładnie wchodzi na obrotypompa paliwa się kończy? lub możliwe że faktycznie syf do wtryskiwacza doszedł i trzeba go wymienić   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.