Skocz do zawartości
Gość Anonymous

Przygasające światła meriva

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam mam taki problem w swojej merivie 1.7cdti kiedy auto jest zapalone i światła włączone to gołym okiem kidać jak te światła pulsują tzn przygasają i to dokładnie widać, dodam tylko że w środku także wszystko przygasa.

 

powiedzcie mi czy to jest problem alternatora czy może regulatora napięcia

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Regulator napięcia do roboty....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Ja też tak mam, w swojej merivie, nawet jak kupowałem to tak było, ale przyjechałem do domu 200 km podładował się i jest ok. Jak dłużej postoi ze dwa tygodnie to też tak mam wraca do pulsowania, wg mnie akumulator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

ja akurat akumulator mam nowy także to na pewno nie to ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Ja mam takie objawy, ale po przełączeniu na gaz.

 

Wtedy ewidentnie pojawia się problem przygasania świateł, ale i praca silnika nie jest już taka równa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja akurat akumulator mam nowy także to na pewno nie to ...

można mówić że jesli światła przygasają świeca pulsując to ewidentnie regulator napięcia a nie żaden akumulator...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

mam merive 1.7 cdti 2005 r.. mam podobny problem,,, z przygasaniem świateł na wolnych obrotach,,, elektryk powiedział, że alternator jest sprawny,, alumulator,..ok..wiec nie wiem co dalej.??

czy może pasek jest za luźny,,?albo napinacz do wymiany??

 

ewentualnie,, jak byłby walnięty regulator napięcia to jak wyjąć alternator?? podobno trzeba odkręcać przewód klimatyzacjii,..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to zobacz czy pasek nie jest za luźny, po następne sprawdź alternator - szczotki, regulator napięcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Należy wyjąć alternator i dać do sprawdzenia. Na 99% procent kończy się jego żywot (płytki regulatora). Altka można wyjąć od dołu. Tak miałem wyciągany tydzień temu, dokładnie z tego samego powodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli jak go dokłanie wyjąć,,,,? odkręcić tą pąpkę podciśnienia,,?? mocownie,, i od dołu wyjdzie czy należy żeczywiście odkręcać jakieś przewody od klimy,,,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.