Gość zibi Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 kowalbest, straciłeś okazję sprawdzenia,czy na podniesionym samochodzie koła biją.Gdyby nie biły,to coś nie tak z oponami.Gdyby nadal trzęsło kierownicą,to można było obejrzeć,czy półoś nie drga za mocno,czy cała piasta nie wibruje. Jesteś w punkcie wyjścia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2671-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-od-130-km-astra-ii/page/3/#findComment-336775 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Słuchajcie po przerzuceniu opon za przód z felgami z innej astry było tak samo pojechałem na stacje diagnostyczną zawieszenie luks amorki 82 proc sprawnosci tyl 86 felgi i opony mysle ze odpadaja geometria tez tarcze klocki nowe zostalo jeszcze sprawdzic piasty jak to zrobić dajcie jakis krotki opis trzeba sciagac tarcze hamulcowe zeby sprawczic czy piasty sa dobre a propo dziwne ze zaden z pseudo mechanikow nie sprawdzil piast gdyby nie te forum nawet bym nie wiedzial ze od tego moze trzasc kierownica   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2671-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-od-130-km-astra-ii/page/3/#findComment-336769 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 poszperaj w necie - bo ja nie znam szczegółów tej operacji - pamiętam tylko ze ściągał mi koła, stawiał na klockach samochód, samochód był odpalony, na biegu - i przytykał śrubokręt - niby proste .. ale .... A co do krzywych piast - krzywa piasta również zwichruje ci tarcze. Także teraz musisz zobaczyć też i tarcze ... w końcowym etapie. Ja bym styawiał na piastę ... u mnie było to samo. Właśnie dobra uwaga PSEUDO MECHANICY - lepiej sie takich wystrzegać ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2671-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-od-130-km-astra-ii/page/3/#findComment-336723 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 poszperaj w necie - bo ja nie znam szczegółów tej operacji Myslę,że po zdjeciu kół i postawieniu na klocki jedna osoba jedzie sobie 150km/h a druga przytyka śrubokręt do obracających się części ,czyli półoś,piasta,tarcza i czuje drgania .Małe są normą,ale jak będzie wizualnie widać i czuć,że drgania jednej strony są ewidentnie większe niż drugiej,to będzie jasne co drga. A propo,od kiedy ci drga?Zmieniałeś tarcze?Może syf został i jest minimalny przechył.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2671-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-od-130-km-astra-ii/page/3/#findComment-336721 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 zibi wszystko możliwe ze w ten sposób - ten mój znajomy powiedział że on wie pod reką kiedy coś jest nie tak.... Taka była rozmowa - wiem tylko tyle - 100% diagnoza - pieniądze wydane z głową . .....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2671-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-od-130-km-astra-ii/page/3/#findComment-336718 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kox. Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 http://212.87.231.90/vu/dzialy/porady/drgania.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2671-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-od-130-km-astra-ii/page/3/#findComment-336643 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 kox., trochę racji w tym opisie jest,ale wiele rzeczy jest nie do przyjęcia.Nie wolno smarować śrub i otworów,bo smar się zapiecze lub koła odpadną,jak już to lepiej przepracowanym olejem.Nie wspomniano o optymalizacji,a większość rzeczy jest w moim opisie,ale nie mogę go akurat znależć. No i znalazłem ten temat http://forum.opel24.com/co-tak-moze-trzasc-vt4193.htm?postdays=0&postorder=asc&highlight=optymalizacja&start=20   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2671-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-od-130-km-astra-ii/page/3/#findComment-336568 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 no i nie wiem co zrobic chyba zaraz po świętach wymienie piasty bo już tylko to zostalo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2671-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-od-130-km-astra-ii/page/3/#findComment-336552 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 kowalbest,nie napisałeś,czy coś ostatnio robileś z tarczami,może rozbiórka i ponowne zlożenie wszystkiego do kupy przy zachowaniu czystości elementów wzajemnie się o siebie opierających wystarczy,po co odrazu takie wydatki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2671-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-od-130-km-astra-ii/page/3/#findComment-336531 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Spróbuj wejść na strony sklepów internetowych z oponami. Tam przy niektórych modelach opon są opinie- poczytaj w różnych sklepach o dokładnie swoim modelu.Może akurat te Barumy tak mają. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2671-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-od-130-km-astra-ii/page/3/#findComment-336312 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.