Gość zibi Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 kowalbest, straciłeś okazję sprawdzenia,czy na podniesionym samochodzie koła biją.Gdyby nie biły,to coś nie tak z oponami.Gdyby nadal trzęsło kierownicą,to można było obejrzeć,czy półoś nie drga za mocno,czy cała piasta nie wibruje. Jesteś w punkcie wyjścia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Słuchajcie po przerzuceniu opon za przód z felgami z innej astry było tak samo pojechałem na stacje diagnostyczną zawieszenie luks amorki 82 proc sprawnosci tyl 86 felgi i opony mysle ze odpadaja geometria tez tarcze klocki nowe zostalo jeszcze sprawdzic piasty jak to zrobić dajcie jakis krotki opis trzeba sciagac tarcze hamulcowe zeby sprawczic czy piasty sa dobre a propo dziwne ze zaden z pseudo mechanikow nie sprawdzil piast gdyby nie te forum nawet bym nie wiedzial ze od tego moze trzasc kierownica   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 poszperaj w necie - bo ja nie znam szczegółów tej operacji - pamiętam tylko ze ściągał mi koła, stawiał na klockach samochód, samochód był odpalony, na biegu - i przytykał śrubokręt - niby proste .. ale .... A co do krzywych piast - krzywa piasta również zwichruje ci tarcze. Także teraz musisz zobaczyć też i tarcze ... w końcowym etapie. Ja bym styawiał na piastę ... u mnie było to samo. Właśnie dobra uwaga PSEUDO MECHANICY - lepiej sie takich wystrzegać ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 poszperaj w necie - bo ja nie znam szczegółów tej operacji Myslę,że po zdjeciu kół i postawieniu na klocki jedna osoba jedzie sobie 150km/h a druga przytyka śrubokręt do obracających się części ,czyli półoś,piasta,tarcza i czuje drgania .Małe są normą,ale jak będzie wizualnie widać i czuć,że drgania jednej strony są ewidentnie większe niż drugiej,to będzie jasne co drga. A propo,od kiedy ci drga?Zmieniałeś tarcze?Może syf został i jest minimalny przechył.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 zibi wszystko możliwe ze w ten sposób - ten mój znajomy powiedział że on wie pod reką kiedy coś jest nie tak.... Taka była rozmowa - wiem tylko tyle - 100% diagnoza - pieniądze wydane z głową . .....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kox. Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 http://212.87.231.90/vu/dzialy/porady/drgania.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 kox., trochę racji w tym opisie jest,ale wiele rzeczy jest nie do przyjęcia.Nie wolno smarować śrub i otworów,bo smar się zapiecze lub koła odpadną,jak już to lepiej przepracowanym olejem.Nie wspomniano o optymalizacji,a większość rzeczy jest w moim opisie,ale nie mogę go akurat znależć. No i znalazłem ten temat http://forum.opel24.com/co-tak-moze-trzasc-vt4193.htm?postdays=0&postorder=asc&highlight=optymalizacja&start=20   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 no i nie wiem co zrobic chyba zaraz po świętach wymienie piasty bo już tylko to zostalo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 kowalbest,nie napisałeś,czy coś ostatnio robileś z tarczami,może rozbiórka i ponowne zlożenie wszystkiego do kupy przy zachowaniu czystości elementów wzajemnie się o siebie opierających wystarczy,po co odrazu takie wydatki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Spróbuj wejść na strony sklepów internetowych z oponami. Tam przy niektórych modelach opon są opinie- poczytaj w różnych sklepach o dokładnie swoim modelu.Może akurat te Barumy tak mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.