Gość Anonymous Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Od wiosny 2008 jeżdżę Opel Astra II 1.8 16V (X18XE1) 1999r kombi z automatyczną skrzynią biegów. Autko w eleganckim stanie, zadbane, teraz ma 143000 przebiegu. Radość z jazdy niestety psuje cena benzyny, więc albo Asterka puści mnie z torbami albo ja ją z dymem. Albo założę LPG i się pogodzimy. Niestety, nie mam żadnego doświadczenia z LPG. Sytuacje jeszcze pewnie komplikuje automatyczna skrzynia biegów. Jako że chciałbym dalej korzystać z auta bezproblemowo, proszę o wskazówki przy doborze instalacji. Oczywistym jest aspekt ekonomiczny (taka idea przedsięwzięcia) ale jestem gotowy odżałować "którąś stówę" żeby wszystko grało jak należy. Z góry dziękuję.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 albo ja ją z dymem ale porób fotki jestem gotowy odżałować "którąś stówę" za tyle to dobra zapalniczka w kiosku zastanów się nad dobrą sekwencją u dobrego gazownika   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emjot Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Ja mam auto z automatem i śmiga na LPG bez problemu. Trochę będzie palić LPG, ale pewnie benzyny też zdrowo bierze. Te oplowskie automaty mocno podnoszą spalanie. Polecam sekwencję STAGa, tylko nie daj sobie wcisnąć reduktora Alaska i wtrysków Valtek.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 polecam LPG, też mam automat, zero problemu LPG tylko i wyłącznie sekwencja - ecotec nie trawi I i II generacji i po prostu świruje wprowadzając właściciela auta w stan powiedziałbym "zabicia centralnego układu nerwowego" z kilku sekwencji jakie miałem polecam STAG300 lub nowszy STAG4 - fantastyczne sterowniki pozwalające w bardzo prosty sposób osiągnąć dokładnie takie same osiągi jak na benzynie Te oplowskie automaty mocno podnoszą spalanie.bzdura....VW Golf IV, 1,6 16v automat pali w mieście 12l przy normalnej jeździe, bez szaleństw więc może nie zwalaj na oplowskie automaty... vectra w mieście paliła mi 10,5l PB, gazu pali ok. 11l a to automat automatem trzeba nauczyć się jeździć ekonomicznie i różnice w spalaniu porównując do manualnej nie przekroczę 1-1,5l w mieście nie daj sobie wcisnąć reduktora Alaska i wtrysków Valtek.n/t reduktora nic nie napiszę bo nie miałem dp czynieniaco do valteków - tanie, da sie jeździć, minusem jest ich głośna praca, po prostu klepią ale są to najatrakcyjniejsze cenowo wtryskiwacze magicjet są ciche, droższe, moge polecić, miło pracują, bez żadnych akustycznych dziwności najlepsze listwy jakie znam to matrix, ale ich cena zabija - ok. 500zł bardzo ciche, precyzyjne i chyba najlepsze z jakimi miałem do czynienia, ale niestety cena chyba bym wybrał za 130zł te valteki - niech se klepią, w kabinie i tak nie słychać, za to są odporne na kiepski gaz i tanie jakby trza było wymienić matrix wytrzymał 60 tyś km i jeden wtryskiwacz w listwie powiedział "fakju" na valtekach jak na razie 70 tyś w aucie matki jest najechane i działają bez arzutu wszystkie auta tankuję na tej samej stacji jesli byłyby wątpliwości reduktory - polecam włoskie, mam tomasetto w jednym, w drugim tartarini, miałem też zavoli 2 reduktory - nie mam zastrzeżeń do makaroniarzy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xellio Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 ecotec nie trawi I i II generacji i po prostu świruje wprowadzając właściciela auta w stan powiedziałbym "zabicia centralnego układu nerwowego" mam II generacje w vectrze 1.8 (X18XE) i spoko ładnie chodzi nie miałem żadnych problemów przez ponad 40tys. Znam też osoby które ponad 150 tys przejechali ecotec-ami na II gen i sobie chwalą.W lagunie mam staga 300 premium wtryski matrix jestem zadowolony z tej sekwencji.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 mam II generacje w vectrze 1.8 (X18XE) i spoko ładnie chodzi nie miałem żadnych problemów przez ponad 40tys. Znam też osoby które ponad 150 tys przejechali ecotec-ami na II gen i sobie chwalą.na kolana i do częstochowy z pielgrzymką 1. omega b x20xev - II gen - wieszanie na obrotach na jałowym, zamuły na gazie, przygasanie na jałowym, 3 czy 4 zakłądy ogldały i grzebały i nadal kupa 2. vectra b x18xe - II gen, notoryczne rozjeżdżanie sie map zapłonu - jak dobrze je xdzi na benzynie, to nie chce na gazie, jak dobrze na gaze, to na benzynie tragedia 3. corsa x10xe - II gen, notoryczny check engine, regulacje gazu w wielu warsztatach usuwają problem chwilowo - cały czas nie podoba się skład mieszanki 4. astra f x16xel - I gen, masakryczne osiągi na gazie, jeśli podreguluje się żeby dobrze jechała i nie miała muła, to na benzynie leje wachę hektolitrami i śmierdzi bena zz tłumika to tylko najbliższe przykłady, mam bardzo dobrego kumpla zajmującego się montaqżem lpg opel ecotec nie lubi prymitywnych instalacji, starsze 8v kochają I i II generacje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xellio Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 2. vectra b x18xe - II gen, notoryczne rozjeżdżanie sie map zapłonu - jak dobrze je xdzi na benzynie, to nie chce na gazie, jak dobrze na gaze, to na benzynie tragedia moja jeździ dobrze zarówno na gazie jak i na benzynie. Nie miałem żadnego problemu opisanego przez Ciebie.Po za tym użytkuje to wiem jak jest w moim przypadku.To że ktoś ma jakieś problemy z dana instalacja nie musi oznaczać że dotyczy to wszystkich. mam bardzo dobrego kumpla zajmującego się montaqżem lpg opel ecotec nie lubi prymitywnych instalacji, starsze 8v kochają I i II generacje Mój ecotec lubi i bardzo dobrze na niej jeździ zresztą nie tylko mój. Gazownik który mi zakładał gaz zrobił masę ecoteców zarówno na II gen jaki na sekwencji ma prawie 20 letnie doświadczenie w zakładaniu instalacji LPG i ludzie go chwalą. na kolana i do częstochowy z pielgrzymką jeśli lubisz ja nie mam po co.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bajan733 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Tak jak inni Stag 4 reduktor Tomasetto.Listwa valtek (faktycznie troche hałasuje).Łatwe do zestrojenia i obsługi nawet we własnym zakresie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emjot Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Jeśli chodzi o wtryskiwacze, to jednak dla mnie najwyższa półka to MED. Wielkie toto, głośne, baardzo drogie (ok 1000pln za listwę) ale praktycznie nie do zajechania nawet na polskim gazie, do tego bardzo precyzyjne dawkowanie gazu. Wkładają je w Landi Renzo. Ale MagicJety spokojnie wystarczają, jeśli są odpowiednio zamontowane (pionowo) i dobrze ofiltrowane (nie lubią syfu, który jest w polskim gazie). Natomiast podstawowym problemem Valteków jest ich rozkalibrowywanie się w bardzo szybkim tempie i niszczenie (wyklepywanie zderzaków). Natomiast zaleta - to cena.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sypek Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Witam do tego silnika elektronika stag to bardzo dobry wybor polecam stag 300 plus do tego reduktor zavoli zetaN i wtryski najlepiej matrix jesli za drogo to magic jet.Podstawa to gaziarz ktory zna sie na rzeczy i wie jak zalozyc instalke i wyregulowac ja,to podstawa aby auto jezdzilo jak na benzynie i nie zapalala sie kontrolka check co jak mówia druciarze musi sie zapalac bo to przecierz gaz.Do tego silnika jesli chcesz nim troche pojezdzic nie daj wcisnąc tomasetto alaski i wtryskiwaczy valtek.Reduktor alaska jest za slaby do twego motoru chociarz gaziarz powie ze do 140 km a valteki to najtansze siano nieprecyzyjne szybko tracace parametry o ile wogole je maja co owocuje wiekszym spalaniem spadkiem mocy i swiecącą lampka wiadomo jaka.Pamietaj nie ma dobrze i tanio tanie sa tylko marzenia a niska cena to wstep do hipnozy jak to bedzie zajebiscie jezdzic.Jesli nie szkoda ci kasy zaloz Landirenzo Omegas to jest juz gorna polka,ale wybor nalezy do Ciebie.pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.