Skocz do zawartości

Opel Astra 1.8


Gość WaRaNzKoMoDo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość WaRaNzKoMoDo

Witam wszystkich .

Mam pytanie dotyczące mojego samochodu OPEL ASTRA F 92 r . 1.8i 66KW 90 KM + GAZ otóż podczas dosyć szybkiej jazdy około 90 km/h + gaśnie mi samochód po zrzuceniu na luz lub przy nagłym hamowaniu . Dzieje się tak na gazie , na benzynie jest wszytsko ok. Instalacja

ma 6 miesięcy . Czy to możliwe że przy takiej mroźnej pogodzie reduktor zamarza przez to że jest uszkodzony termostat ? Zanim go kupię i wymienię chciał bym poznać kogoś zdanie na

ten temat .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jeżeli wcześniej nie gasł to instalacja wymaga podregulowania.

Miałem taki sam motor z lpg jak mi ustawili na analizator spalin to pojawiały się takie problemy z gaśnięciem itd. Po ustawieniu na diody ( nie wiem jak to urządzenie się nazywa) wyregulowali mieszanke paliwowo-powietrzną i było ok.

 

Ps. przewód gumowy od chwytu powietrza masz odłączony oczywiście.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WaRaNzKoMoDo nie znam się na gazowni ale z tego co wiem, to w takich przypadkach pomaga przestawienie wlotu powietrza na bok.

Gdy jest na wprost to pęd powietrza powoduje gaśnięcie silnika na luzie.

No ale poczekaj na opinie znawców LPG :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość WaRaNzKoMoDo

Wlot mam przestawiony cały czas i tak gaśnie . Regulowany też miałem , reduktor jest bardzo zimy chwile po zgaśnięciu czy to może być ten termostat czy raczej to coś innego ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie reduktor powinien być gorący.

 

Czy normalnie masz ciepło w środku? Jaka temperatura wskaźnika? Jeśli samochód normalnie się dogrzewa i w środku masz ciepło, to pewnie kwestia doprowadzenia gorącej wody do parownika - może jakiś wąż się przytkał...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam propozycję

sprawdź moze najpierw, na jakiej wysokości jest zamocowany reduktor?

jeśli jest wyżej niż głowica silnika to tu leży problem

w nim będzie cały czas siedzieć powietrze

reduktor jak najniżej powinien być i wpięty równolegle do nagrzewnicy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności