Gość WaRaNzKoMoDo Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Witam wszystkich . Mam pytanie dotyczące mojego samochodu OPEL ASTRA F 92 r . 1.8i 66KW 90 KM + GAZ otóż podczas dosyć szybkiej jazdy około 90 km/h + gaśnie mi samochód po zrzuceniu na luz lub przy nagłym hamowaniu . Dzieje się tak na gazie , na benzynie jest wszytsko ok. Instalacja ma 6 miesięcy . Czy to możliwe że przy takiej mroźnej pogodzie reduktor zamarza przez to że jest uszkodzony termostat ? Zanim go kupię i wymienię chciał bym poznać kogoś zdanie na ten temat .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukas715 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Witam, Jeżeli wcześniej nie gasł to instalacja wymaga podregulowania. Miałem taki sam motor z lpg jak mi ustawili na analizator spalin to pojawiały się takie problemy z gaśnięciem itd. Po ustawieniu na diody ( nie wiem jak to urządzenie się nazywa) wyregulowali mieszanke paliwowo-powietrzną i było ok. Ps. przewód gumowy od chwytu powietrza masz odłączony oczywiście.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 WaRaNzKoMoDo nie znam się na gazowni ale z tego co wiem, to w takich przypadkach pomaga przestawienie wlotu powietrza na bok. Gdy jest na wprost to pęd powietrza powoduje gaśnięcie silnika na luzie. No ale poczekaj na opinie znawców LPG   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WaRaNzKoMoDo Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Wlot mam przestawiony cały czas i tak gaśnie . Regulowany też miałem , reduktor jest bardzo zimy chwile po zgaśnięciu czy to może być ten termostat czy raczej to coś innego ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 zrób jakieś fotki tego wlotu, wpiętych węży i reduktora i wrzuć na forum   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emjot Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Zdecydowanie reduktor powinien być gorący. Czy normalnie masz ciepło w środku? Jaka temperatura wskaźnika? Jeśli samochód normalnie się dogrzewa i w środku masz ciepło, to pewnie kwestia doprowadzenia gorącej wody do parownika - może jakiś wąż się przytkał...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 może jakiś wąż się przytkał..albo jest zapowietrzony   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 mam propozycję sprawdź moze najpierw, na jakiej wysokości jest zamocowany reduktor? jeśli jest wyżej niż głowica silnika to tu leży problem w nim będzie cały czas siedzieć powietrze reduktor jak najniżej powinien być i wpięty równolegle do nagrzewnicy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 jeśli jest wyżej niż głowica silnika to tu leży problemtak właśnie u mnie jest i odpowietrzam wężami od reduktora   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.