Skocz do zawartości

Opel Astra 1.8


Gość WaRaNzKoMoDo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość WaRaNzKoMoDo

Witam wszystkich .

Mam pytanie dotyczące mojego samochodu OPEL ASTRA F 92 r . 1.8i 66KW 90 KM + GAZ otóż podczas dosyć szybkiej jazdy około 90 km/h + gaśnie mi samochód po zrzuceniu na luz lub przy nagłym hamowaniu . Dzieje się tak na gazie , na benzynie jest wszytsko ok. Instalacja

ma 6 miesięcy . Czy to możliwe że przy takiej mroźnej pogodzie reduktor zamarza przez to że jest uszkodzony termostat ? Zanim go kupię i wymienię chciał bym poznać kogoś zdanie na

ten temat .

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26831-opel-astra-18/
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jeżeli wcześniej nie gasł to instalacja wymaga podregulowania.

Miałem taki sam motor z lpg jak mi ustawili na analizator spalin to pojawiały się takie problemy z gaśnięciem itd. Po ustawieniu na diody ( nie wiem jak to urządzenie się nazywa) wyregulowali mieszanke paliwowo-powietrzną i było ok.

 

Ps. przewód gumowy od chwytu powietrza masz odłączony oczywiście.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26831-opel-astra-18/#findComment-110519
Udostępnij na innych stronach

WaRaNzKoMoDo nie znam się na gazowni ale z tego co wiem, to w takich przypadkach pomaga przestawienie wlotu powietrza na bok.

Gdy jest na wprost to pęd powietrza powoduje gaśnięcie silnika na luzie.

No ale poczekaj na opinie znawców LPG :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26831-opel-astra-18/#findComment-110517
Udostępnij na innych stronach

Gość WaRaNzKoMoDo

Wlot mam przestawiony cały czas i tak gaśnie . Regulowany też miałem , reduktor jest bardzo zimy chwile po zgaśnięciu czy to może być ten termostat czy raczej to coś innego ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26831-opel-astra-18/#findComment-110015
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie reduktor powinien być gorący.

 

Czy normalnie masz ciepło w środku? Jaka temperatura wskaźnika? Jeśli samochód normalnie się dogrzewa i w środku masz ciepło, to pewnie kwestia doprowadzenia gorącej wody do parownika - może jakiś wąż się przytkał...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26831-opel-astra-18/#findComment-109019
Udostępnij na innych stronach

mam propozycję

sprawdź moze najpierw, na jakiej wysokości jest zamocowany reduktor?

jeśli jest wyżej niż głowica silnika to tu leży problem

w nim będzie cały czas siedzieć powietrze

reduktor jak najniżej powinien być i wpięty równolegle do nagrzewnicy

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26831-opel-astra-18/#findComment-109011
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności