Gość Anonymous Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Wersja ma taki sam zawias jak inne modele to taki chwyt marketingowy ze niby biale zagary to juz sport.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 W takim razie zawieszenie było zmieniane, bo nie jest to standardowe zawiesznie jakie było/jest montowane w Astrach II. Jest diższe, dużo niższe i twardsze Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Kurde chodziło o podtrzymanie turbo do dizla....inaczej zwane egr w dizlu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Kurde chodziło o podtrzymanie turbo do dizla....inaczej zwane egr w dizlu. Hihi, ja już dawno pisałem, że nowoczesny diesel to dla mnie zagadka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Dziek juz wiem czym sie ruzni ta wersja, myslalem tylko ze i w zawieszeniu cos jest - ale moze i lepiej ze jest standardowe. A co do zaworu to sorry - pomieszalem tematy. Tu jest wszystko: http://forum.opel24.com/co-tak-brzeczy-vt5461.htm?sid=edf21d3245003ac5abdbbdaf2e8ce420#56585   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.