Skocz do zawartości

Spadek napiecia


Gość piotrussss89

Rekomendowane odpowiedzi

Gość piotrussss89

Mam problem,gdy odpalę auto muszę dodać gazu tak na 5 tyś. żeby światła zaczęły mocniej świecić..Niby aku w porządku 12,8v po odpaleniu 14,8v czyli wszystko ok ale zauważyłem ze nie podnosi się wskazówka temp.i benzyny.. oraz syrenka alarmu wydaje dźwięki jakby aku był już padnięty..nie znam się za bardzo na elektryce..to jakieś zwarcie czy co? bezpieczniki są całe..nic nie modyfikowałem w instalacji auta..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po odpaleniu 14,8v czyli wszystko ok

nieprawda

14,8 to zbyt duzo

nie może przekroczyc 14,5v

zabijasz akumulator tak wysokim napieciem ładowania, jedź do elektryka niech obejrzy alternator, bo to jego wina moim zdaniem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę dodać gazu tak na 5 tyś. żeby światła zaczęły mocniej świecić

Jesteś pewien, że świecą słabo?

Może sugerujesz się tym, że na wyższych obrotach są jaśniejsze.

Jeśli przed podniesieniem obrotów świecą prawidłowo, a po zwiększeniu obrotów mocniej, to zmierz ładowanie na obrotach ok. 3000.

Odchyłka nie powinna być większa niż 0,5V od 14,5V.

 

12,8v po odpaleniu 14,8v

Chyba przekłamuje Ci miernik, albo nie wyskalowany.

 

[ Dodano: Nie Sty 24, 2010 12:32 ]

jest właśnie 14,3 14,5 tak sobie skacze..

Nie powinno skakać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrussss89

Trochę źle się wyrażam..tak jestem pewny.. bo np.podświetlenie nawiewu też ma inny odcień tzn.świeci słabiej od razu po zapaleniu auta.. dopiero po dodaniu gazu jest ok..ale wskazówki dalej nie idą w górę..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładowanie, to jedno, a wskazówki to drugie.

Sprawdź ładowanie na podniesionych obrotach.

Wskazówki, to problem z licznikiem, a nie ładowaniem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aspius, jemu chodziło o jasność podświetlenia wskaźników i konsoli