Skocz do zawartości

strzał gazu.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Strzelił ma gas, a Oplu Astra II 1.8 16V. teraz mam problem i koszta bo musze wymienic przepływomierz. czy ktos moze wiedziec co mogło byc tego przyczyną?

 

pozdrawaim

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

kolego pierwsza sprawa : świece i przewody pewnie nieżle musiałeś wstawić w piec, jaki masz motor x18xe cz z18xe miałem taką Asterke z z18xe ale na benzynce bo gazu nie uważam , a jaki masz gaz zwykłego pokrencanca czy coś nowszego ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

włąsnei ze nei szalałem, nie jestem zwolennikiem takiej jazdy, jednak jak to sie stało to dosc energicznie ruszyłem to fakt, rozumeim ze moglo to sie zrobic od tego, ale dlaczego?? bo nie powinno.

 

Gas mam 3 miesiace i nigdy mi wczesniej nie strzelił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wymien świece orginalne kosztują po ok 18 zł sztuka nr. kat 12 14 000 szam wymienisz i to nie duży koszt a powinno pomóc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Anonymous

Podpinam sie. Mam c20ne na pelnym wtrysku, strzelilo a teraz pali sie check engine. Jaka moze byc tego przyczyna? Wiem ze powinienem podpiac sie pod komputer, zrobie to po wyplacie ale na co Wy stawiacie drodzy Forumowicze? Pozdrawiam aha instalka to landi renzo z 20 tys przebiegiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slonik, może to samo, co wyżej-przepływka.

Najlepiej odczytać błędy.

Swoją drogą ciekawe, czemu strzela.

Od świec, kabli, zapłonu, dawki gazu, czy czegoś jeszcze...

Szkoda, że nasz spec od gazu się uśpił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

To był nój pierwszy strzał. Ale juz wcześniej zaczęły mi jakoś spadać obroty na luzie tylko na gazie a na benzynce było ok. Nie zdążyłem zawitać do gazownika przed strzałem, byłem po. Przejrzał wszystko i mówi ze nie widzi zeby cos sie działo z instalacja, poradził podjechać do elektryka zeby podłaczaczyc pod komputer. Sam trochę sie boje zwierac kabelkiem, zeby nie spalic tego komputerka calego :shock: a check engine pali sie teraz caly czas i na gazie i na benzynce. Jak bede cos wiedzial dam znac :(

 

[ Dodano: Nie Cze 25, 2006 12:48 ]

albo nie, zaraz ide do garazu z drucikiem:)

 

[ Dodano: Nie Cze 25, 2006 14:49 ]

Byłem w garażu. Pokazało kody 73 i 31.

31- czujnik indukcyjny- brak sygnału prędkości obrotowej

73- przepływomierz powietrza- za niskie napięcie

Co robić teraz? czy to oznacza że mam przepływomierz do wymiany? A ten czujnik indukcyjny? nawet nie wiem co to jest! Ratujcie! :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnikiem się nie przejmuj,

a z przepływomierza zdejmij wtyczkę i zastosuj Chiptuning, oczywiście na dzien, zobaczysz, czy są zmiany.Rezystorek kosztuje z 20gr, a może ci się spodoba. !!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności