Skocz do zawartości

Wibracje Corsa B 1.0 12V 1998R


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Bardzo prosiłbym o poradę,sugestie w temacie wibracji,drżenia w kabinie odczuwalnej zwłaszcza podczas postoju(obr 800-900)inaczej na luzie.Borykam się z problemem od roku,wydałem kupę kasy na części które wg mechaników były odpowiedzialne za tą sytuację ale bez efektu.Proszę tylko niepisać,że ten silnik tak ma nie jest to prawdą.Jezdziłem w miedzyczasie kilkoma 1.0 i nic podobnego niewystępowało prócz drgania lewarka i delikatnie kierownicy.

 

Części które zostały wymienione nie tylko z tego powodu!:

 

Przepływomierz

Silnik krokowy

Rozrząd

Sonda lambda

Termostat

Filtr powietrza

Filtr paliwa

Filtr oleju

Świece(ngk)

 

dalej:

 

Wyczyszczony egr

Wyczyszczona przepustnica

Zmieniony olej na mobil 10W40

Sprawdzony katalizator i pospawana obudowa

Wymieniony tłumik środkowy

 

podejrzenia?:

Cewka zapłonowa

Czujnik temperatury do kompa

Wtryskiwacze

Poduszki silnika

 

Przy okazji ,auto jak na 1.0 ksiązkowe za dużo paliw mieście(w trasie spox),pojawiają się ubytki płynu chłodniczego.Po porannym odpaleniu obroty są na poziomie 1100,1200(odczuwalne są duże wibracje) i spadają do 800,900 dopiero po czasie około 1 minuty-czy jest to normalne?

 

 

Za wszelką fachową pomoc z góry dziękuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem w swojej 1,2 96 rok. Tez nie wiem za co sie zabierac drga mi kierownica na luzie dzrzwi buda wpada czasami w taki rezonans

Ale jak dodam gazu jest ok to cos z wolnymi obrotami ale jak wszystko powymieniałeś to nie wiem może i te poduszki stawiam na nie odpisz na priwa jak cos zrobisz i bedzie efekt ja mam jeszcze gaz :wesoly:

 

Na forum nie używamy CapsLocka... poprawiłem a na przyszłość będzie kosz - loozack

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z obrotami masz ok.

Zajmij sie tym wyciekiem płynu, wbrew pozorom to też ma wpływ na równą pracę silnika.

W moim 1,4 ciekło na trójnikach od gazu, po dokręceniu cybantów poprawiła sie praca silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli ubywa plyn chlodniczy to uszczelka pod glowica , ja mam tak samo w swoim 1.4 , tyle ze ja juz mam silnik do remontu , dlatego mam plan swapa zrobic , byc moze nie chodzi Ci na jednym cylindrze , zalewa go , nierowne cisnienie sprezania na cylindrach , cylinder nieszczelny , zatarte zawory , przepalone zawory , to wszystko moze byc przyczyna , ja obstawialbym ze nierowne cisnienie na garach masz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się mierzy własnie kompresję na cylindrach

tez kłania mi się wizyta u mechanika zeby poprzeczyszczał wszystko itd i poustawiał na kompie tylko własnie co się ustawia na benzynie bo kolega mówił że był na regulacji i i nie to auto Aczy po odłączeniu akumulatora kasują się błedy z tego cheka

 

Mam w swojej corsie 160000km i nic nie dłubałem w silniku i to jeszcze zagazowana

Jak zimno czy rano to chodzi nie przyjemnie cos tyka jeszcze coś ociera jakby jakieś łozysko ale jak się nagrzeje to jest ok

Raz widziałem taką reklame serwisu że po wyjeździe auta mechanicy kładli szklanke wody po brzegi na maskę woda ani drgnela :lol: ciekawe ile takie cos stoii

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Ci tyka na zimnym to znaczy ze popychacze ida na smietnik , to jest norma , zeby sprawdzic cisnienie musisz miec przyrzad , a jesli masz corsiawe na gazie to zapewne tylko glowica do remontu jest , to jest norma na gazie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gtszudi, dlaczego od razu głowica do remontu?

Jakos ta teoria u mnie się nie sprawdziła.

Silnik leży i jest gotów do pracy :-)

 

Jak ktoś myśli, że zrobiłem swapa, bo mi sie silnik skończył to jest w błędzie.

Podpuścili mnie bandyci i Wisti :P:lol:

 

A na gazie przejechał 63kkm i nic sie od gazu nie popsuło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie to samochody NIE SA fabrycznie przystosowane do zasilania gazem , fakt faktem jezdza Fiaty Panda zasilane gazem ziemnym , ale silniki o Zaplonie Iskrowym nie beda pily gazu z takim smakiem jak benzyny , mimo iz gaz ma wieksza liczbe oktanowa czyli wychodzi na to ze jest zdrowszy dla silnika , to i tak nie jest zdrowy dla silnikow , czesta wymiana filtra gazu , i prawidlowe dbanie o instalacje i silnik moga zaowocowac duzym przebiegiem , ktory jezdzac tylko na benzynie bylby o ok 2/3 wiekszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności