ArKos Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Kolego ArKos, zlituj się. Czeskie KAMOKI! Czeskie to ja kupuje tylko knedle.kolego, to ty sie zlitujna chama forsujesz swoje racje - ja rozumiem że masz taki pogląd, przedstawiłeś go, ok - ja przedstawiłem swój wygląda to tak, że na okrągło dajesz przekaz "bo moja racja jest najmojsza" każdy ma swoje racje i swój punkt widzenia - nie rób z tego bitwy pod waterloo ok?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27673-wymiana-tuleji-wahacza-prz%C3%B3d-i-filtra-nawiewu/page/2/#findComment-102140 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 lutek107, jeśli nie masz w planach sprzedaży auta przynajmniej przez najbliższy rok/dwa to zainwestuj w te tulejki ale z górnej półki choćbyś miał nie zaoszczędzić i zapomnij o problemie (o wbijaniu młotkiem nawet nie myśl)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27673-wymiana-tuleji-wahacza-prz%C3%B3d-i-filtra-nawiewu/page/2/#findComment-102055 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cubuś Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Koledzy zakończcie spór:D Obaj próbujecie na chama "umojszyć swoją mojszość":D Przedstawiliście swoje opinie,o to chodzi na forum:D Lutek107 zrobi jak uważa, jak jest przy kasie to zmieni wahacze(chociaż nie widzę sensu jak ma nowe sworznie:)), jak nie jest przy kasie to pójdzie na autobus i też będzie dobrze:D   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27673-wymiana-tuleji-wahacza-prz%C3%B3d-i-filtra-nawiewu/page/2/#findComment-101973 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy72 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Osobiście bym nie zmienił całych wachaczy tylko markowe tuleje np: LEMFORDER,febi, żeby tak często nie wymieniać. To są dobre firmy i trochę na nich pojezdzisz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27673-wymiana-tuleji-wahacza-prz%C3%B3d-i-filtra-nawiewu/page/2/#findComment-101897 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiant804 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Panowie a jak jest z wymianą tulei w belce tylnej, do tej czynności również potrzeba praski czy obejdzie się bez całkowitego wyjmowania belki i metody domowe wystarczą(młoteczek i tp.)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27673-wymiana-tuleji-wahacza-prz%C3%B3d-i-filtra-nawiewu/page/2/#findComment-86630 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 ściągacz sobie dorób   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27673-wymiana-tuleji-wahacza-prz%C3%B3d-i-filtra-nawiewu/page/2/#findComment-86579 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudpis Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Mam do wymiany po jednej tulejce w 2 wahaczach. Prosił bym bardzo o wytłumaczenie jak dziecku co po koleji zrobić, czy to będzie łatwe/trudne i co mi będzie potrzebne. Proszę również nie pisać, że to było na forum, bo w tematach tylko firmy tuleji podane, albo tak z grubsza narzędzia, a to mi nic nie wyjaśnia. Wyjmę wahacze i mechanik wyciśnie i wciśnie mi nowe tuleje. Tylko jak i czym to zrobić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27673-wymiana-tuleji-wahacza-prz%C3%B3d-i-filtra-nawiewu/page/2/#findComment-70310 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrusss1970 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 dudpis, A więc tak po pierwsze wyciągasz wahacz- odkręcasz nakrętkę i wyjmujesz sworzeń ze zwrotnicy ( ja zawsze odkręcam trzy śruby i wyjmuję sworzeń a wahacze jeśli masz na śruby bo fabrycznie są nity) potem odkręcasz drążek stabilizacyjny i następnie śruby od tulejek ( tam nie ma nakrętek tylko gwint jest w sankach) i już wahacz masz wyjęty (oczywiście to robisz prze zdjętym kole). Potem wymiana tulejek. Tę dużą to zawsze gumę przecinam nożem a potem metalowy pierścień który wchodzi w wahacz przecinam piłką do metalu i śrubokrętem i młotkiem wyciągasz bez problemu a tą małą również obcinasz gumowy koniec i wybijasz. Przed założeniem czyścisz wahacz dajesz trochę smaru i ustawiasz odpowiednio (na dużej jest strzałka którą kierujesz w kierunku jazdy) i w imadle wciskasz a z tą małą jest trochę większy problem bo jej nie wciśniesz bo jest z gumy ale ja kładę ją tak jak ma być i jednym uderzeniem młotkiem próbuje wbić (nie od razu za pierwszym razem się uda ale trochę cierpliwości).Potem zakładasz wahacz i go przykręcasz i to wszystko. Niektórzy jadą jeszcze na sprawdzenie zbieżności ale ja nigdy nie jeździłem i nie miałem problemów. Już łatwiej tego się nie da chyba opisać. Powodzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27673-wymiana-tuleji-wahacza-prz%C3%B3d-i-filtra-nawiewu/page/2/#findComment-70296 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudpis Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 No właśnie o takie coś mi chodziło. Dziękuje badzo za pomoc .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27673-wymiana-tuleji-wahacza-prz%C3%B3d-i-filtra-nawiewu/page/2/#findComment-70261 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrusss1970 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 dudpis, napisz jak poszło i czy się udało. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27673-wymiana-tuleji-wahacza-prz%C3%B3d-i-filtra-nawiewu/page/2/#findComment-70108 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.