Gość ursus1991 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Mam taki problem, że jak włączę wycieraczki to one się po chwili zatrzymują i potem raz ruszą, raz nie, a czasami się w ogóle nie włączają. Dzieje się to na każdym biegu wycieraczek.Sprawdziłem i mam zjechane frezy na piórach i na tych przekładniach co wystają do piór, ale tak że odkręciłem tylko jedno pióro i jak włączyłem to też się zatrzymywały, a przekładnie się nie kręciły, jak zdiąłem obydwie to kręciły się normalnie. Wie ktoś może co może być przyczyną tego? Proszę o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 rozbierz mechanizm silnika wycieraczek - to plastikowe czarne zdejmij, co jest obok silnika pod plastikowym podszybiem tam jest mimośród i styki podtrzymania napięcia przy zębatce i ślimaku z mechanizmu albo styki są zaśniedziałe albo zjechane stają, bo nie daje rady dalej przepchnąć i już traci napięcie, a na pusto siłą rozpędy kawałeczek dalej sie przesunie i łapie napięcie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ursus1991 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 ok dzięki na weekend będę miał czas to rozkręcę. A tak w ogóle to dużo jest przy tym pracy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymi870 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 również mam problem z wycieraczkami , zamontowałem silnik z angielskiej astry , wszystko chodzi normalnie , tyle ,że wycieraczki zatrzymują się wyżej niż powinny o jakieś 10cm , ramiona są dobrze ustawione... co może być winne angielski silnik ??, można go jakoś wyregulować ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 wyżej niż powinny o jakieś 10cm , jeśli przy wyłączaniu wycieraczek schodzą na duł i się podnoszą się o te 10cm to musisz przestawić ramię, które jest bezpośrednio na ośce silnika wycieraczek.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymi870 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 przestawić ramię, które jest bezpośrednio na ośce silnika wycieraczek. a podowiedziałbyś jak to zrobić ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Kolega łapie mnie za słówka oczywiście że nie na ośce silniczka, tylko ośce która wychodzi z przekładni   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ursus1991 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Zrobiłem te przednie wycieraczki, ale mam jeszcze jeden problem z tylnymi,w ogóle nie chodzi Odkręciłem ten plastik i się okazało że była w ogóle nie podłączona no to ja podłączyłem i nic, ale zauważyłem że z boku silnika wystaje jeszcze jeden czarny kabel, ale był on urwany, i teraz nie wiem gdzie on ma być podłączony? I jak sprawdzić ten silnik na krótko?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.