Skocz do zawartości
Plissken

Jaki olej silnikowy i swiece polecacie? Corsa B 1998 1.0 ben

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

jakis czas temu nabylismy z zona tego demona. Przejrzalem podobne watki, ale nie znalazlem jasnej odpowiedzi, ktory olej szanowni forumowicze polecaja (przewinal sie Lotos). Nie wiem na jakim oleju byl jezdzony, podobno mineralny 15W40. Co Wy byscie polecili? Polsyntetyk, a jesli tak to o jakiej lepkosci i jaka firma? Filtr byle jaki czy warto na to zwrocic uwage? Ile do niego wchodzi (lacznie z filtrem), trzeba AFAIK 4l kupic?

 

Dodatkowo chce zmienic tez swieczki, jesli moglbym tu prosic o tipy cieploty i producenta.

 

Do wymiany rowniez ida filtr powietrza i filtr paliwa, trzeba tu zwrocic na cos szczegolna uwage?

 

pozdrawiam,

 

Plissken

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plissken, cześć

szanowni forumowicze polecaja

ja zalałem GM 10w40 - półsyntetyk

Filtr byle jaki czy warto na to zwrocic uw

Marka FILTRON: OP570 albo dowolny zamiennik. Ostatnio kupiłem z napisem OPEL za 15,00 zł - może oryginał :)

 

Ile do niego wchodzi (lacznie z filtrem)

Do mnie wchodzi koło 3,3 litra

 

Dodatkowo chce zmienic tez swieczki

NGK V-line 23 - innych nie kupuj. Reszt rzeczy wedle zawartości kieszeni.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GM 10w40

NGK V-line 23 BKR5EK :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

witam.

odrazu zaznaczam ze jezeli jezdziłes na minerale to nie wolno przechodzić na półsyntetyk bo półsyntetyk moze wypłukać ci nagar i nie bedzie kompresji

 

osobiscie polecam ci zestaw filtrów fFiltron tanie i nie zawodne

olej polecam Mobila 4 litry napewno wystarcza a zapewne jeszcze zostanie

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odrazu zaznaczam ze jezeli jezdziłes na minerale to nie wolno przechodzić na półsyntetyk bo półsyntetyk moze wypłukać ci nagar i nie bedzie kompresji

Według mnie bujda,w ładzianie skakałem z olejami z półsyntetyka przy przebiegu 60tk na minerał,przy 110tk był syntetyk a przy 130tk półsyntetyk a teraz przebieg około 200tk i kompresja ok i jakiegoś rozszczelnienia też nie widziałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odrazu zaznaczam ze jezeli jezdziłes na minerale to nie wolno przechodzić na półsyntetyk bo półsyntetyk moze wypłukać ci nagar i nie bedzie kompresji

Moja Corsa przeszła z minerała na półsyntetyk.

Przebieg 210tys.km, żadnych nawet najmniejszych problemów z silnikiem.

Od czasu wymiany na półsyntetyk zrobiłem prawie 30 tys.km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przeszedłem z minerala na półsyntetyk przy 120k zrobiłem 8 tys. zero wycieków.To temat rzeka ale i mit,jeśli nie są zużyte uszczelniacze nie powinno być wycieków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Valvoline 10w40 Max Life, jakie macie opinie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry chyba między innymi że nie podrabiany lub mało podrabiany.

I do tego z dodatkami zmiękczającymi uszczelnieniami.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.